Show simple item record

dc.contributor.advisorKalnbērziņa, Vitaen_US
dc.contributor.authorProboks, Jānisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:58:42Z
dc.date.available2015-03-24T08:58:42Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42453en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27787
dc.description.abstractŠo bakalaura tēžu tēma ir "Angļu valoda kā lingua franca biznesa komunikācijā". Termins "Angļu valoda kā lingua franca tiek lietots kad tiek minēta komunikācija angļu valodā starp cilvēkiem kuri runā atšķirīgās primārajās valodās. Patlaban angļu valoda ir lingua franca biznesa komunikācijā. Šo bakalaura tēžu mērķis ir noskaidrot kurā biznesa komunikācijas veidā - biznesa vēstulēs vai biznesa e-pastos biežāk atrodamas angļu valodas kā lingua franca pazīmes. Lai sasniegtu vēlamo rezultātu, tika pielietotas 2 pētījuma metodes: sekundārā pētniecība, kura tika pielietota teorētiskajā daļā, un salīdzinošā analīze, kura tika pielietota praktiskajā daļā. Pētījuma rezultāti liecina, ka angļu valodas kā lingua franca pazīmes ir biežāk atrodamas biznesa e-pastos. Pētījuma mērķis tika sasniegts, un hipotēze tika apstiprināta.en_US
dc.description.abstractThe theme of this bachelor thesis is 'English as a lingua franca in business communication'. The term 'English as a lingua franca' is used when referring to communication in the English language between people who speak different primary languages. English is currently the lingua franca of business communication. The purpose of this bachelor thesis is to discover in which type of business communication - business letters or business emails, the features of English lingua franca are present more frequently. To achieve the goal, two research methods were used: library research, which was used for the theoretical part, and comparative analysis, which was used for the practical part. The results of the research show that features of English as a lingua franca are more frequently found in business emails. The goal of the research was achieved, and hypothesis was deemed as valid.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleAngļu valoda kā Lingua Franca biznesa komunikācijāen_US
dc.title.alternativeEnglish as Lingua Franca in Business Communicationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record