Runāšanas prasmju attīstīšanas kursa izveide vidēja līmeņa studentiem
Author
Karpovs, Aleksejs
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kalnbērziņa, Vita
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs pēta uz televīzijas seriāla balstītu runāšanas kursa izveidi un realizēšanu vidēja līmeņa studentiem (B1 līmenis)
Pētījuma mērķis bija izveidot un realizēt kursu vidēja līmeņa studentiem ar televīzijas seriālu izmantošanu, lai uzlabotu runāšanas prasmes.
Teorētiskajā daļā autors apskatīja runāšanas prasmju jēdzienu un pasniegšanas iespējas, autentisko filmu un televīzijas seriālu izmantošanu angļu valodas pasniegšanā, kā arī kursa izveidi.
Darba praktiskajā daļā atspoguļots gadījuma pētījums, kas sastāvēja no valodu skolas studentu vidū veiktajām aptaujām, izstrādāta mini-kursa pārbaudīšanas praksē, klases novērojumi. Pētījuma rezultāti pierādīja televīzijas seriālu kā pamatmateriālu izmantošanas efektivitāti intensīvas angļu valodas apmācības procesā, kad tiek trēnētas runāšanas prasmes. Pētījuma secinājumi var būt noderīgi pasniedzējiem, kas ir ieinteresēti runāšanas prasmju uzlabošanā saviem studentiem, izmantojot autentiskus videomateriālus. The present Bachelor thesis investigates the development of speaking course for students with B1 English language Proficiency level.
The purpose of the study was to develop and pilot mini-course and intermediate students using TV series in order to improve speaking skills.
The theoretical research explored the concept and ways of teaching speaking skills, the use of authentic films and TV series in teaching English as well as course design. The case study comprised surveys administered among learners of language school ‘IH Riga’, the 4-week course design, course piloting, and quantitative analysis of the grades given to students during the course and classroom observations. The results proved the efficiency of the use of TV series and thorough course design in the classroom when developing speaking skills. The conclusions drawn can be useful for the teachers who are interested in improvement of speaking comprehension among intermediate students when using authentic videos.