dc.contributor.advisor | Ozoliņa, Solveiga | en_US |
dc.contributor.author | Ulmane, Alise | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T08:58:43Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T08:58:43Z | |
dc.date.issued | 2014 | en_US |
dc.identifier.other | 42895 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27796 | |
dc.description.abstract | Šis bakaulaura darbs ir veltīts 12.klašu skolēnu angļu valodas eksāmena mutvārdu daļas kļūdu analīzei. Darba mērķis ir, noklausoties šī eksāmena audioierakstus, identificēt kļūdas un veikt to analīzi. Pētījuma mērķa sasniegšanai autore pielieto gadījuma izpētes metodi. Autore secina, ka 12.klašu skolēnu noslēguma eksāmenā ir daudz elementāru gramatikas un izrunas kļūdu, kā arī nopietnas leksikas un diskursa kļūdas. Šo kļūdu galvenais iemesls ir studenta dzimtās valodas ietekme, kā arī nepietiekamas zināšanas un sagatavošanās eksāmenam.Šī darba secinājumi var tikt vērtēti kā svarīgi faktori angļu valodas apguvē un skolēnu sagatavošanā centralizētajam eksāmenam angļu valodā.
Atslēgvārdi: mutvārdu eksāmens, kļūdu analīze, kļūdu klasifikācija, gramatikas, leksikas, izrunas un diskursa kļūdas. | en_US |
dc.description.abstract | The bachelor thesis is dedicated to the analysis of mistakes occurring in the 12th form students’ oral English language examination. The goal of this paper is to identify and study the mistakes discovered in the audio recordings of Year 12 oral examination. To reach the goal, a case study method is applied. The author concludes that the 12th formers have committed both elementary grammatical and phonologically-induced mistakes and more serious lexical and discourse errors in their final oral examination. The main reasons of these mistakes are the interference from student’s mother tongue and the lack of knowledge and preparation for the examination. The conclusions of this investigation can be used to improve the English language acquisition and to prepare for the final centralized English examination.
Key words: oral examination, the analysis of mistakes, classification of mistakes, grammatical, lexical, phonologically-induced and discourse mistakes. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Valodniecība | en_US |
dc.title | Skolēnu kļūdu analīze 12. klases angļu valodas mutvārdu eksāmenā | en_US |
dc.title.alternative | Analysis of Learners’ Oral Mistakes in Year 12 English Language Examination | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |