Show simple item record

dc.contributor.advisorOšeniece, Guntaen_US
dc.contributor.authorOrinska, Sandraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:58:48Z
dc.date.available2015-03-24T08:58:48Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other6560en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27841
dc.description.abstractŠajā darbā tiek aplūkots, kā svešvalodas apguve atbilst reālās dzīves izvirzītajām prasībām, cik daudz arodskolēnam ir jāzina par valsti, kura viņam ir sveša, bet kuras valodu viņš apgūst un kuru viņam ir iespēja apmeklēt, respektīvi, valsts zinību saturs vācu valodas stundās un mācību grāmatās. Tā kā zinības par valsti nav šķiramas no valodas apguves un kultūras, tām ir jāveic kāds konkrēts uzdevums mācību stundās. Kādam jābūt šo zinību saturam arodskolēniem, kuru zināšanu līmenis svešvalodā un motivācija mācīties ne vienmēr ir apmierinoši, ir aplūkojamā problēma šajā darbā. Darba mērķis ir pierādīt, ka lielāki panākumi svešvalodas apguvē var tikt sasniegti tikai saistībā ar komunikatīvi orientētām un uz ikdienas situācijām balstītām zinībām par valsti, kurām jābūt vācu valodas kā svešvalodas stundas sastāvdaļai. Jo vairāk ir sadzīviski orientētu zināšanu par valsti, kuras valoda tiek apgūta, jo intensīvāk tiks kāpināta motivācija, interese un spēja runāt šajā valodā. Darbs ir sadalīts 5 nodaļās: -teorētiskais valsts zinību pamatojums: definīcija, funkcijas, mērķi un nozīme, aktuālākais valsts zinību virzieni, to spezifika un didaktiskās iespējas arodskolā, -mācību līdzekļos iekļauto valsts zinību satura analīze, -praktiskā daļa – skolēnu aptauja, kuri ir apmeklējuši valsti, kuras valodu viņi ir mācījušies.en_US
dc.description.abstractIn the present work it is a question of how the foreign language learning corresponds to the real life how much a professional pupil about a foreign country whose language he learns and to which he will surely go needs to know - therefore the regional studies contents in the DaF- instruction and in the teaching-works. She is supposed to find a role in the instruction so that the regional studies are not separable of the language acquisition and of the culture. Which regional studies contents are supposed to be with profession-oriented young people contained with their brief language level, this stands in the focus of my work. The objective of the work is to be proved, that the higher services during the foreign language learning only by means of the communicative- and orientated to the everyday life situations regional studies that is integrated in the German hour can be reached. Each more realistic regional study it gives, the more intense should the interest and the motivation, as well as the ability for the speaking climb. The work is divided into 5 chapters: -The theoretical background the regional studies: Definition, functions, objectives and significance, the most current approaches the regional studies, the Spezifik the regional studies and didactic possibilities in the professional school. -Analysis of the regional studies mediation in the teaching-works, -The practical one chapter- a questioning of the pupils that had gone to the country itself.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePraktiski orientētu valsts zinību apguve vācu valodas stundās arodskolāen_US
dc.title.alternativePractice Oriented Regional Studies in German Language Classes in Vocational Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record