Angļu valodas mācīšanās interaktīvie aspekti pamatskolā
Автор
Smikova, Ksenija
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Liepiņa, Dace
Дата
2008Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darbā ir aplūkoti interaktīvie aspekti angļu valodas mācīšanas procesā pamatskolas līmenī.
Darba piecas nodaļas ir izkārtotas ar mērķi sniegt detalizētu analīzi par interaktīvo mācību metožu ieviešanas priekšrocībām un iespējamām problēmām, attīstot vidusskolēnu svešvalodu prasmes, kā arī sociālās mijiedarbības prasmes.
Darba autore pēta veidus, kā komunikatīvā pieeja veicina svešvalodu mācīšanos pamatskolā, sniedz pārskatu un analīzi par dažādajiem teorētiskajiem atzinumiem šajā jomā, kā arī apraksta pilotprojektu interaktīvo metožu un paņēmienu piemērošanu angļu valodas stundās pamatskolā.
Darbs sniedz pārskatu par autores pētījumiem esošās situācijas izvērtēšanā angļu valodas mācīšanā pamatskolā, izgaismo pilotprojekta veiksmes un problēmas, kā arī sniedz ieteikumus un priekšlikumus interaktīvo metožu un paņēmienu piemērošanā angļu valodas stundās pamatskolā.
Atslēgvārdi: pamatskola, angļu valodas mācīšanās, interaktīvie aspekti, saskarsme. The present Bachelor thesis discusses interactive aspects in the process of English language studies at the primary level.
The five chapters have been arranged with the aim to give a detailed analysis of the advantages and possible problems of introducing interactive methods and techniques in developing learners’ overall foreign language skills and social interactional skills.
The author of the Paper studies the ways how the Communicative Approach facilitates foreign language learning at primary school, describes and analyzes the theoretical framework of interactive aspects in language learning, as well as pilots a formative experiment of implementing interactive methods and techniques in the English language classes at primary school.
The present Paper provides the account on the author’s survey of the current situation in EFL teaching/learning at primary schools, highlights the positive effects of the formative experiment and the problems encountered, and makes recommendations and suggestions for the implementation of interactive methods and techniques in the English language classes at primary school.
Key words: primary school, English language learning, interactive aspects, communication.