Show simple item record

dc.contributor.advisorKurpniece, Rozannaen_US
dc.contributor.authorČernova, Jeļenaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:10:12Z
dc.date.available2015-07-05T01:10:12Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47856en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28942
dc.description.abstractDarbs tiek veltīts leksiski semantiskiem līdzekļiem tēlu veidošanā konkurējošo uzņēmumu reklāmā. Par darba materiālu tika ņemta konkurējošo mobilo operātoru reklāma Latvijā – LMT, TELE2, BITE. Darba mērķis balstās uz konkurējošo kompanīju tēla rakasturojumu, atklājot leksiski semantiskos līdzekļus, kas to veido. Autors izmanto salīdzinošo metodi, uzsver pamata nozīmes, kuras ir svarīgas tēla tapšanas procesā, ka arī iesaista darbā reklāmas tekstu neverbālo sastāvdaļu, izskata paņēmienus, kuri pastiprina mobilo operātoru tēlu potenciālu, kuru skaitā ietilpst valodas spēle. Darbs dalās divās daļās. Pirmājā tiek izskatīti galvenie teorētiskie jautājumi, nepieciešamie pētījuma veikšanai. Otrajā daļa secīgi, ievērojot uzstadītos uzdevumus, tie apzināti leksiski semantiskie līdzeķli, kuri veido konkuretnspējīga uzņēmuma tēlu. Pētījums var ieinteresēt studentus, specialistus sabiedrisko attiecību un reklamas nozarē, ka arī žurnālistus un filologus.en_US
dc.description.abstractThe thesis is dedicated to studying lexical semantic means of image creation of competing companies in advertising. As the materials for the thesis had served the advertising campaigns of Latvian mobile operators - LMT, TELE2, BITE. The aim of the study was the characterization of the images of the competing companies and the detection of the lexical semantic means used in formation of those images. The author conducts comparative analysis, highlights the main meanings, looks at the methods which enlarge imaginative potential of the mobile networks operators advertising, which also include language-game. The thesis is divided into two parts. The first part considers the main theoretical aspects necessary for the study, whereas the second part, consequently, in accordance to tasks, studies the lexical semantic means of image creation used for the advertising campaigns. The study could interest students, PR and advertising specialists, journalists and philologists.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.subjectрекламный образen_US
dc.subjectреклама мобильной связиen_US
dc.subjectрекламная войнаen_US
dc.titleTēla veidošanas leksiski semantiskie līdzekļi konkurējošo uzņēmumu reklāmā.en_US
dc.title.alternativeLexical and Semantic Means of Image Creation in Advertisements of Competing Companies.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record