• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kultūras aspekts spāņu valodas, kā svešvalodas apgūšanas-pasniegšanas procesā

Thumbnail
View/Open
306-48295-Putele_Anna_ap11203.pdf (2.214Mb)
Author
Pūtele, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Torres Fernandez, Alberto
Date
2015
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba “Kultūras aspekts spāņu valodas kā svešvalodas apgūšanas-pasniegšanas procesā” galvenais mērķis izpētīt nozīmi un iespējas spāņu kultūras komponenta integrēšanai spāņu valodas kā svešvalodas apmācības procesā, izstrādājot priekšlikumu mācību nodarbībai, kas balstīts uz darba teorētiskajā daļā iegūtajiem secinājumiem par valodas pasniegšanas metodoloģiju un tās vēsturi, saziņas prasmes jēdziena attīstību un kultūras ietekmi spāņu valodas kā svešvalodas apmācībā. Darba praktiskajā daļā izstrādātās mācību nodarbības mērķis ir pietuvināt apmācāmo Spānijas sociālajai realitātei no gastronomijas viedokļa. Darba autors ir izpildījis darba uzdevumus, kas ļauj secināt, ka, balstoties uz dažādām valodu pasniegšanas metodēm, iespējas integrēt kultūras komponentu spāņu valodas kā svešvalodas klasē ir neierobežotas. Šobrīd kultūras komponents spāņu valodas kā svešvalodas apmācībā nozīmē daudz vairāk nekā vienkārša izpratne par kultūru. Tas ir elements, kuru ietekmē daudz un dažādi faktori un kura apgūšana un izpratne prasa gan nopietnu pasniedzēja, gan apmācāmā darbu.
 
The main objective of this bachelor thesis “Cultural aspect in the process of teaching-learning of Spanish as a foreign language (SFL) is to analyze the importance and potential of teaching various aspects of Spanish culture in a language classroom, based on research made in the theoretical part which consists of analysis of methodological development of communication skills and implications of language-culture in a language classroom. In the practical part, the author will propose a teaching unit with the main objective to bring the learner closer to the Spanish social reality from a gastronomic point of view. The author has fulfilled the main tasks, therefore, been able to draw appropriate conclusions about the possibilities of working interculturality in the language classroom, taking into account different methods and approaches of teaching Spanish as a foreign language. Currently, the cultural component in the language classroom means much more than just a sociocultural competence. It is a complex element, which requires a great job of the teacher and learners and is determined by several factors.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28951
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV