• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Biznesa angļu valodas mācīšana individuāli

Thumbnail
View/Open
306-48788-Cipe_Marta_mr10086.pdf (1.113Mb)
Author
Cipe, Marta
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Karapetjana, Indra
Date
2015
Metadata
Show full item record
Abstract
Mūsdienās arvien vairāk pieaug pieprasījums pēc svešvalodu mācīšanās, arī biznesa angļu valodas apguves. Šajā bakalaura darbā tiek petīta individuālā biznesa angļu valodas apmācība, kontekstā ar angļu valodu īpašiem mērķiem. Šī pētījuma mērķis ir izveidot individuālo biznesa angļu valodas mācību materiālu, saskaņā ar apmācāmā studenta konkrētajām vajadzībām. Darba teorētiskajā daļā tiek izklāstīts angļu valodas īpašiem mērķiem koncepts, aprakstītas individuāla mācību plāna izveides metodes, kā arī valodas prasmju integrēšana biznesa angļu valodas uzdevumos. Darba praktiskajā daļā tiek veikta gadījuma izpēte kā kvalitatīvā pētījuma metode, veicot prasmju analīzi, izstrādājot mācību plānu, analizējot nodarbības un apmācību rezultātus. Lai veiktu vispārīgāku gadījuma izpēti, kā pētījuma instruments tiek izmantota arī interneta aptauja. Darba rezultātā tiek parādīts, ka individuālā biznesa angļu valoda ir effektīva apmācības metode.
 
Nowadays, the role of Business English knowledge in different fields is growing. Many people prefer one-to-one learning as they see it as more effective than learning in a group The purpose of this research is to assess the usefulness of the designed one-to-one Business English syllabus and teaching materials, which are based on the needs analysis. The literature review deals with the concept of English for Specific Purposes, one-to-one teaching, syllabus design, and language skill integration into Business English lessons. The empirical part deals with a case study (needs analysis, syllabus design, lesson observation, result analysis) as a qualitative research method and an Internet questionnaire as a research tool. The research results indicate that one-to-one Business English teaching is an effective approach.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28991
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6216]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV