Show simple item record

dc.contributor.advisorBlūma, Dainuvīteen_US
dc.contributor.authorZeide, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:10:30Z
dc.date.available2015-07-05T01:10:30Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other49250en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29028
dc.description.abstract.Darbs veltīts mūža mācīšanās izpratnes un nozīmes apzināšanai Eiropā un Latvijā un Dānijā tās kontekstā. Darbā vairāk analizēta viena no Eiropas Parlamenta 2006.gadā definētajām nepieciešamajām pamatprasmēm – svešvalodu zināšanas - pieaugušo mācīšanās kontekstā. Darbā apskatīts mūža mācīšanās atbalsts Eiropas Savienības, Latvijas un Dānijas dokumentos, analizēta pieaugušo mācīšanās specifika, kā arī aplūkoti galvenie mūža mācīšanās izaicinājumi. Darba analītiskajā daļā izmantot anketēšanas metode. Iegūti dati no 59 pieaugušajiem, kuri 2014./2015.gada mijā mācījās kādu no svešvalodām Latvijā vai Dānijā. Anketu atbilžu analīzes rezultāti ir prezentēti un salīdzināti darbā. Neskatoties uz Latvijas un Dānijas atšķirīgajām pieaugušo mācīšanās tradīcijām, Latvijas un Dānijas respondentu svešvalodas mācīšanās paradumi un mērķi ir līdzīgien_US
dc.description.abstractThis thesis analyzes Lifelong learning and awareness raising in Europe by focusing specifically on the Latvian and Danish experiences with foreign language acquisition. The European Parliament (2006) defined the key competences needed for successful individuals, included in this was foreign language acquisition. This thesis views Lifelong learning through the support mechanisms of the European Union and Latvian and Danish documents while subsequently addressing the key challenges. Supplementing the document analysis, a survey was completed by adults who studied a foreign language in 2014/2015 in Latvia or Denmark. The results and an analysis are presented in this thesis. The main finding was that despite differences in the traditions of Lifelong learning in Denmark and Latvia, foreign language learning habits and objectives are similar.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectBaltijas jūras reģiona studijasen_US
dc.subjectlifelong learningen_US
dc.subjectadult learningen_US
dc.subjectforeign language learningen_US
dc.subjectlifelong learningen_US
dc.subjectadult learningen_US
dc.titleMūža mācīšanās izpratnes ietekme uz pieaugušo svešvalodu kompetences paaugstināšanu: Latvijas un Dānijas pieredzeen_US
dc.title.alternativeUnderstanding Lifelong Learning and Its Influence on Adult Foreign Language Competency Enhancement: the Latvian and Danish Experienceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record