Show simple item record

dc.contributor.advisorFernandez Gonzalez, Manuel Joaquinen_US
dc.contributor.authorNidagundi, Alīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:09:34Z
dc.date.available2015-07-06T01:09:34Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48578en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29802
dc.description.abstractMaģistra darba nosaukums ir Kooperatīvā mācīšanās spāņu valodas kā svešvalodas apguvē augstākajā izglītībā Rīgā. Darba mērķis ir izpētīt kooperatīvo mācīšanos no dažādām perspektīvām un izanalizēt viedokļus par šīs metodes izmantošanu klasē. Dotais darbs sniedz ieskatu dažādu valodas apguvēju kompetencēs. Darba autors analizē kooperatīvo mācīšanos par procesu, kas notiek ar izglītojamo, strādājot grupā. Tiek norādīts, ka procesi ir sarežģīti, un ļauj audzēkņiem attīstīt ne tikai savas mācīšanās prasmes, bet arī sociālās un personīgās prasmes, kā arī ļauj studentiem mācīties vienam no otra. Izstrādātā darba ietvaros tika aptaujāti piecpadsmit spāņu valodas pasniedzēji. Tika secināts, ka daudzi pasniedzēji neizmanto šo metodi ļoti aktīvi, lai gan viņi to uzskata par efektīvu un piemērotu saviem skolēniem. Darba autore izvēlējas A1 līmeņa programmu un izstrādāja dažādus uzdevumus visām tēmām, pamatojoties uz kooperācijas principa un balstoties uz autora pieredzes. Šos uzdevumus var lietot dažādi: dažus var izmantot tēmas sākumā, kā materiāla paskaidrojumu un tā sākotnēju konsolidāciju, daži var tikt izmantoti materiāla konsolidācijai, bet citi - lai uzzinātu, kā studenti ir apguvuši tēmu.en_US
dc.description.abstractThe title of the given Master Paper is Cooperative Learning in Spanish as a Foreign Language in Tertiary Education in Riga. The goal of the paper is to investigate cooperative learning from different angles and to analyse opinions about the use of this method in the classroom. The given paper gives an insight of various competences a language learner must have. The author analyses cooperative learning from the point of view of processes a learner undergoes while working in a group. It is pointed out that the processes are complicated and learners develop not only their learning skills but also social and personal skills and that students learn from each other as well. Fifteen lecturers of Spanish took part in the questionnaire worked out in the framework of the paper. It can be concluded that many lecturers use this method not very actively, though they generally find this method effective and beneficial for their students. The author of the paper singled out the programme for A1 students of Spanish and worked out various cooperative-based tasks to all the themes. The activities are based on the experience of the author. The activities are variable: some activities can be used at the beginning of the theme, for the explanation of the material and its primary consolidation, some activities can be used as a consolidation of the material, while other activities can be used to find out how well the learners have acquired the theme.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectRomāņu valodu un kultūru studijasen_US
dc.subjectkompetencesen_US
dc.subjectkooperatīvā mācīšanāsen_US
dc.subjectmetodesen_US
dc.subjectspāņu valoda kā otrā svešvalodaen_US
dc.subjectuzdevumien_US
dc.titleKooperatīvā mācīšanās spāņu valodas kā svešvalodas apguvē augstākajā izglītībā Rīgāen_US
dc.title.alternativeCooperative Learning in Spanish as a Foreign Language in Tertiary Education in Rigaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record