Show simple item record

dc.contributor.advisorGizeleza, Helēnaen_US
dc.contributor.authorStrogonova, Azizaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:09:45Z
dc.date.available2015-07-06T01:09:45Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other49524en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29874
dc.description.abstractŠajā darbā ir apskatīts jautājums par kvalitātes nodrošināšanu tulkošanas procesā. Darba autore uzskata, ka tas ir aktuāls jautājums, jo Latvijā strādā daudz tulkošanas biroju, kuru tulkošanas pakalpojumi netiek regulēti saskaņā ar pieņemtiem tulkošanas pakalpojumu kvalitātes standartiem, bet strauji augošs starptautisks tulkošanas pakalpojumu tirgus pievērš aizvien vairāk uzmanības tulkojumu kvalitātei. Darba autores izvirzītais mērķis bija pamatot to, ka kvalitātei tulkošanas procesā ir liela nozīme un ar aptaujas palīdzību aplūkot tulkošanas biroju darba modeļus Latvijā. Apkopojot darba izstrādes laikā saņemtos datus, autore pārliecinājās, ka lielākā daļa no aptaujātiem tulkošanas birojiem nelieto nedz izstrādātos Eiropas kvalitātes standartus, nedz specializētās datorprogrammas un paļaujas tikai uz savas kompānijas iekšējiem standartiem.en_US
dc.description.abstractThe topic of this master’s thesis is quality assurance during translation process. The author considers this question as very topical, because there are many translation agencies in Latvia and the quality of translations provided by them is not regulated according to any approved translation service quality standards, but rapidly growing international translation industry pays more attention to quality of translation. The author’s aim was to prove quality assurance plays great role in translation projects and with the help of the survey to examine the work models of translation agencies in Latvia. Summing up the data received during the development of the thesis, the author became convinced that the majority of translation agencies that took part in the survey are not using quality standards developed by the European Union and quality assurance software and rely only on their own internal quality standards.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.subjecttranslation qualityen_US
dc.subjectquality managementen_US
dc.subjecttranslation agenciesen_US
dc.subjectquality assuranceen_US
dc.titleKvalitātes nodrošināšana tulkošanas procesāen_US
dc.title.alternativeQuality Assurance During Translationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record