• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Reklāmas tekstos sastopamo aizguvumu semantiskās atbilsmes latviešu valodā

Thumbnail
Открыть
306-49892-Legzdina_Linda_ll06052.pdf (784.2Kb)
Автор
Legzdiņa, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Šalme, Arvils
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Mūsdienās, kad valodu kontakti plešas plašumā, nozīmīgs kļūst jautājums vai latviešu valodā netiek pārņemtas citu valodu vārdu semantiskās īpašības, kā arī tas vai aizguvums aizstājams ar sinonīmiem precīzākas nozīmes izteikšanai. Maģistra darba mērķis - noteikt no angļu valodas pārņemto aizguvumu semantiskās neatbilsmes latviešu valodā reklāmas tekstos. Autore analizēja aizguvumu lietojumu reklāmas katalogos un tika novērots tas, ka vairums aizguvumu semantiski lietoti pareizi. Analīzei izvēlēti teikumi, kas satur aizguvumus, sagrupēti un sniegti sinonīmi abās valodās. Analīzei tika izmantoti 2014./2015 gada Galactico privilēģiju kartes īpašniekiem izsūtītie katalogi un veikala Douglas 2014./2015. gada katalogi.
 
At the time language contacts are getting more intensive, a reasonable question arises whether the semantics of the loan words in Latvian are precise, together with the possibility to replace the loan word wih an appropriate synonym to achieve a more precise expression. The goal of the paper was to determine the semantic shift of the loan words in advertising texts. The author analysed the loan words used in the advertising texts un concluded that most of the loan words were used appropriately. Examples provided in the analytical part were taken from the Galactico 2014./2015 and Douglas 2014./2015 catalogues.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29887
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6236]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV