Interpunkcijas stilistiskās funkcijas publicistikā
Author
Ķauķīte, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Urbanoviča, Inta
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Lai iespējami precīzi runātu valodu atspoguļotu rakstos, cilvēki izmanto dažādus grafiskus paņēmienus, piemēram, interpunkcijas zīmes un no tām veidotus emotikonus. Bakalaura darbā „Interpunkcijas stilistiskās funkcijas publicistikā” ir pievērsta uzmanība interpunkcijas zīmju lietojumam stilistiskā funkcijā. Pētījuma pirmajā nodaļā aprakstītas interpunkcijas zīmju funkcijas rakstu valodā un sniegts ieskats latviešu interpunkcijas vēsturē, otrajā nodaļā aplūkota stilistiskās papildinformācijas izteikšana tekstveidē. Bakalaura darba trešā un ceturtā nodaļa veltīta stilistiskās papildinformācijas izteikšanai publicistikā ar interpunkcijas zīmēm. In order to accurately image spoken language in written texts, people use different graphical approaches, for example, punctuation signs and from them build emoticons. In the Bachelor work „Stylistic Functions of Punctuation in Mass Media Texts” focuses on punctuation signs use in stylistic function. First chapter of the research work described functions of punctuation signs in written language and provided insight in history of Latvian punctuation, in second chapter looked at stylistic additive informations expression in text-formation. Bachelor works third and fourth chapter devoted stylistic additive informations expression in mass media texts with punctuation signs.