Show simple item record

dc.contributor.advisorKalnbērziņa, Vitaen_US
dc.contributor.authorKrastiņš, Artursen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:07:42Z
dc.date.available2015-07-08T01:07:42Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48541en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30505
dc.description.abstractFosilizācija otrās valodas apguvē ir aktuāla problēma, jo lielākā daļa cilvēku, kuri mācās svešvalodas, veido fosilizētas starpvalodas sistēmas, kā arī tādēļ, ka tās cēloņi joprojām nav skaidri. Šī pētījuma mēŗķis ir pārbaudīt labotāja lūgumu pēc paskaidrojumiem efektivitāti fosilizēto kļūdu labošanā. Autors veica gadījuma izpēti ar mērķi izlabot fosilizētās darbības vārdu formas, kuras tika izmantotas pagātnes laika veidošanā. Pētījuma rezultāti daļēji apstiprināja pētījuma hipotēzi, ka lūgumi pēc paskaidrojumiem sekmē darbības vārdu sistēmas attīstīšanos, kas rezultātā veicina pareizu formu lietojumu, jo pētījuma dalībnieks iemācījās patstāvīgi labot kļūdas, taču situācijās, kurās dalībnieks koncentrējās uz ziņas saturu, fosilizētās kļūdas atgriezās.en_US
dc.description.abstractFossilization is a topical issue in second language acquisition research due to the fact that the majority of learners tend to fossilize and because the causes for this process are yet to be found. The goal of this research is to test the effectiveness of clarification requests in the correction of fossilized mistakes. The author conducted a case study with the goal to correct the fossilized verb forms that were used to express the past meaning. The research findings partially proved the hypothesis that clarification requests promote learner's verb system development resulting in the use of correct forms, because the participant learned to self-correct, but in situations that demanded more concentration on the production of meaning the fossilized mistakes reappeared.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.subjectotrās valodas apguveen_US
dc.subjectlūgumi pēc paskaidrojumiemen_US
dc.subjectlabošanas paņēmienien_US
dc.subjectkļūdu apstrādeen_US
dc.subjectfosilizācijaen_US
dc.titleLabošanas paņēmienu efektivitāte valodu apguves procesāen_US
dc.title.alternativeThe Effectiveness of Correction Techniques in Language Acquisition Processen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record