• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Iedarbīgas komunikācijas principi lietišķajās prezentācijās

Thumbnail
Открыть
306-48621-Damberga_Ieva_id11063.pdf (816.6Kb)
Автор
Damberga, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Mozere, Rasma
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Efektīvas biznesa prezentācijas var veicināt uzņēmuma izaugsmi. Lai nodrošinātu iedarbīgu komunikāciju prezentācijās, ir jāievēro vairāki principi. Tādēļ pētījumā tiek iekļauta ne tikai teorija, bet arī zināšanas un praktiski piemēri no dzīves. Pētījuma mērķis ir noteikt iedarbīgas komunikācijas principu atbilstību pielietojumā praksē. Pētījumā tiek pētīta teorija un izmantota kvalitatīvās pētniecības metode, kas iekļauj intervijas un vērojumu ar kvantitatīvās pētniecības metodes elementiem. Pēc pētījuma tiek secināts, ka iedarbīgu komunikācijas procesu biznesa prezentācijās nodrošina iedarbīga valoda, pareiza runas uzbūve, runātāja ķermeņa valoda, vizuālais tēls un vizuālie uzskates materiāli. Tomēr pastāv arī vairāki citi svarīgi principi tālākai izpētei.
 
Effective business presentations can bring success to a company. However, to communicate effectively, a number of principles should be considered. Therefore, research requires not only the theory, but also the knowledge of practice and real life examples. The purpose of the research is to establish the relevance of effective business presentations principles in real life application. The methods used are study and summative analysis of the theories and qualitative research, involving interviews and observation with elements of quantitative research method. The main conclusions are that emphatic language, speech structure, body language, visual appearance of the speaker and visual aids are important in business presentations to ensure effective communication. However, a number of other principles should be further explored.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30511
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6782]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV