Show simple item record

dc.contributor.advisorBrikše, Inta
dc.contributor.authorBeitika, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2015-12-17T02:01:44Z
dc.date.available2015-12-17T02:01:44Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other51429
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31329
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumus
dc.description.abstractPromocijas darba mērķis ir izpētīt Latvijas sabiedrisko mediju attīstības procesus, balstoties uz sabiedriskā labuma teoriju, un izstrādāt ieteikumus Latvijas sabiedrisko mediju attīstībai. Pētījuma problēmas analīze ietver četrus pētnieciskos jautājumus: (1) kā mainās sabiedrisko mediju pozicionējums Eiropas valstu mediju sistēmās un kultūras telpās?; (2) kā sabiedriskā labuma teorija tiek lietota sabiedrisko mediju attīstības pētniecībā un praksē?; (3) kā Latvijas sabiedrisko mediju attīstības procesi tiek interpretēti Latvijas politiskajā un profesionālajā vidē? (4) kādi ir sabiedrisko mediju attīstības nosacījumi, lai sabiedriskie mediji varētu radīt sabiedrisko labumu, un kā tie atbilst Latvijas sabiedrisko mediju attīstības tendencēm? Atbildes uz promocijas darbā izvirzītajiem pētnieciskajiem jautājumiem ir gūtas, veicot gan teorētiskās literatūras, gan pētījumā iegūtās empīrisko datu kopas analīzi. Empīriskie dati ir iegūti, izmantojot kvalitatīvās datu iegūšanas metodes – daļēji strukturētu interviju (75 intervijas) un dokumentu analīzi, izmantojot gadījuma studiju pieeju. Datu analīze ir veikta saskaņā ar pamatotās teorijas datu analīzes principiem. Atslēgvārdi: sabiedrisko mediju sistēma, sabiedriskie mediji, sabiedriskais labums
dc.description.abstractThe aim of the doctoral dissertation is to examine development processes of Latvian public service broadcasting (PSB), basing on the public value theory and to propose recommendations on public service broadcasting development in Latvia. The research problem is oriented to such main questions as: (1) How is the positioning of PSB changing in the European media systems and cultural spaces?; (2) How is the public value theory used in the research and practice of PSB development?; (3) How are the processes of PSB development interpreted in Latvia’s political and professional environment? (4) What are the preconditions for the development of the PSB to be capable to ensure the creation of public value and how they correspond to the trends of PSB development in Latvia? The research is based on the case study approach using qualitative data gathering methods – semi–structured interview (75) and document analysis. Empirical data are analysed using principles of grounded theory and thematic analysis. Keywords: public service broadcasting system, public service broadcasters, public value
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectInformācijas un komunikācijas zinātnes
dc.titleSabiedriskais medijs un sabiedriskais labums: Latvijas pieredzes analīze
dc.title.alternativePublic Service Broadcasting and Public Value: The Analysis of Latvian Public Service Broadcasting
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record