Show simple item record

dc.contributor.advisorPraude, Valērijs
dc.contributor.authorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-03-19T02:01:16Z
dc.date.available2016-03-19T02:01:16Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other52174
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31763
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumus
dc.description.abstractPromocijas darba (monogrāfijas) mērķis ir, balstoties uz speciālās ekonomiskās literatūras un Latvijas uzņēmumu mārketinga komunikācijas analīzes rezultātiem, izstrādāt teorētisko pamatojumu un metodoloģisko nodrošinājumu integrētās mārketinga komunikācijas īstenošanai un tās efektivitātes pētīšanai, kā arī izvirzīt priekšlikumus Latvijas uzņēmumu mārketinga komunikācijas pilnveidošanai. Zinātniskās monogrāfijas izklāsts ir sakārtots sešās daļās. Literatūras avotu sarakstā ir iekļautas vairāk nekā 360 informācijas avotu . Atslēgvārdi: integrētā mārketinga komunikācija, reklāma, produktu realizācijas veicināšana, tiešās mārketinga komunikācijas, interaktīvās mārketinga komunikācijas, sabiedriskās saskarsmes, spo nsorēšana, personiskā apkalpošana, izstādes, sinerģijas efekts, patēriņa vērtība, patērētāju kapitāls, patērētāju lojalitāte
dc.description.abstractThe aim of the doctoral thesis (monograph) is to develop theoretical basis and procedural guidelines for the implementation of integrated marketing communication and study of its efficiency, based on the results of analysis of special economic literature and marketing communication of Latvian companies, and to make proposals for the improvement of market ing communication of Latvian companies. The scientific monograph is set out in six parts. The list of bibliography contains over 360 information sources. Keywords: integrated marketing communication, advertising, product sales promotion, direct marketing communication, interactive marketing communication, public communications, sponsorship, personal service, exhibitions, synergy effect, consumption value, consumer capital, consumer loyality
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectIntegrētā mārketinga komunikācija
dc.subjectReklāma
dc.subjectProduktu realizācijas veicināšana
dc.subjectTiešās mārketinga komunikācijas
dc.subjectInteraktīvās mārketinga komunikācijas
dc.subjectSabiedriskās saskarsmes
dc.subjectSponsorēšana
dc.subjectSinerģijas efekts
dc.subjectIntegrated marketing communication
dc.subjectAdvertising
dc.subjectProduct sales promotion
dc.subjectDirect marketing communication
dc.subjectInteractive marketing communication
dc.subjectPublic communications
dc.titleIntegrētā mārketinga komunikācija: Promocijas darba (monogrāfija) kopsavilkums
dc.title.alternativeIntegrated Marketing Communication
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record