Show simple item record

dc.contributor.advisorNeuert, Josef
dc.contributor.authorKisker, Christoph Ernst Wilken
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-03-22T02:01:12Z
dc.date.available2016-03-22T02:01:12Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other52184
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31765
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumus
dc.description.abstractLai piedāvātu jaunu veiksmīgo uzņēmēju motivācijas struktūras skaidrojumu, izveidots jauns motivācijas mainīgo iedalījums kategorijās. Klasifikācija tika pārbaudīta ar motivācijas faktoru faktoranalīzi no PSED II (Uzņēmējdarbības dinamikas paneļpētījuma) sekundāro datu kopas . Pamatojoties uz šiem secinājumiem, tika izstrādāts četru spēku uzņēmējdarbības motivācijas modelis ar mērķi analizēt motivācijas faktoru ietekmi uz dažādiem uzņēmuma izdzīvošanas panākumu rādītājiem. Modelis ir empīriski pārbaudīts, pamatojoties uz PSED II, kurā ietilpst ASV uzņēmēju motivācijas faktori un uzņēmumu finanšu rezultāti. Korelācijas analizētas ar daudzfaktoru regresijas analīzi modelim, kā arī katram no motivācijas faktoriem. Rezultātā var secināt, ka pastāv ievērojama un diferencēta uzņēmēju motivācijas faktoru ietekme uz uzņēmuma izdzīvošanas panākumiem. Ietekme ir visspēcīgākā pirmajā gadā pēc dibināšanas. Uzņēmējdarbība, uzņēmējs, motivācijas faktorus, uzņēmuma izdzīvošanas panākumiem
dc.description.abstractA new categorization for motivational variables was designed in order to deliver a new explanation of the motivational structure of successful entrepreneurs. The classification was tested by a factor analysis of the motivational factors from the PSED II (Panel study of entrepreneurial dynamics) secondary data set. Based on these findings, the four forces of entrepreneurial motivation model was developed to analyse impact of motivational factors on a variety of indicators for business surviving success. The model is empirical tested based on the PSED II , which contains motivational factors and financial performance of entrepreneurs in the USA. The correlations were a nalysed by a multiple regression analysis for the model as well as for each of the motivational factors. The result is, that there is a significant and differentiated impact of motivational factors of the entrepreneur on the business surviving success. The influence is the strongest in the first year after the foundation. Entrepreneurship, entrepreneur, motivational factors , business surviving success
dc.language.isoeng
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectBusiness Management
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
dc.titleThe impact of motivational factors of young entrepreneurs on business financial performance
dc.title.alternativeJauno uzņēmēju motivācijas faktoru ietekme uz uzņēmuma izdzīvošanas panākumiem
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record