Informātikas interešu izglītības programmas izstrāde un aprobācija
Author
Kramēna, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Kramēna A.,darba vadītājs Vītiņš M., Bakalaura darbs, 81 lappuses, 29 literatūras avoti, 18 attēli, 5 tabulas, 21 pielikums. Latviešu valodā. Darba mērķis ir izpētīt literatūru par informātikas mācību programmas izveidošanu interešu izglītībā, izstrādāt un aprobēt interešu izglītības programmu informātikā, kas sekmētu bioloģijas apguvi. Darba autore veica pedagoģisko izmēģinājumu un skolēnu darbības produktu izpēti. Pētījumā aprobēta autores izveidotā informātikas interešu izglītības programma, kuras ietvaros izmēģināti skolēnu izveidoti testi, pārbaudot gan apgūtās informātikas un programmēšanas zināšanas, gan viedokļus par bioloģijas izdevumiem nodarbībās. Pētījuma rezultāti liecina, ka Learn IT nodarbībās iekļautie uzdevumi ir veicinājuši interesi par bioloģiju un testu programmēšana ir iespēja kā apgūt jaunas zināšanas vairākos mācību priekšmetos. Author Kramēna A., supervisor Dr.sc.comp. Māris Vītiņš, Bachelor thesis, 81 pages, 18 figures, 5 tables, 29 literature references, 21 appendixes. In Latvian. The aim is to study literature on informatics training programmes of interest-related education, development and aprobation of interest-related programmes for the acquisition of informatics to biology. The author made the pedagogical test and school activity product research. Study author used her ownmade informatics extracurricular education programme, which examined tests made by students, checking both the IT and programming knowledge and views on the expenditure of biology lessons. The study results indicate that Learn IT lessons have contributed to the interest of biology. Also the programming gives opportunity to acquire new knowledge in several subjects.