Mācību ekskursija "Putnu vērošana dabā" bioloģijas apguvē vidusskolā
Author
Pīlēns, Matīss
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Mācību ekskursija "Putnu vērošana dabā" bioloģijas apguvē vidusskolā. Matīss Pīlēns, darba vadītājs vadošā pētniece, Dr. paed. Rita Birziņa. Bakalaura darbs, 39. lpp., 18 literatūras avoti, 15 pielikumi, 8 attēli un 1 tabulas. Latviešu valodā. Darba mērķis ir izpētīt mācību ekskursijas kā mācību organizācijas formas izmantošanas iespējas bioloģijas mācību priekšmeta apguves pilnveidošanā vidusskolā. Pētījuma laikā apkopota teorētiskā literatūra par mācību ekskursiju, ar anketu palīdzību noskaidrots skolēnu viedoklis par mācību ekskursiju “Putnu vērošana dabā”, kā arī ar intervijas palīdzību noskaidrots eksperta viedoklis par mācību ekskursiju organizēšanu dabā, kā arī tika veikta darba lapu un prezentāciju izpēte. Pētījuma ietvaros izveidota un aprobēta mācību ekskursija “Putnu vērošana dabā”. Noskaidrots, ka mācību ekskursija dabā kā mācību organizācijas forma pilnveido mācību satura apguvi un skolēnu interesi par bioloģiju. Educational excursion "Birdwatching" for learning biology in secondary school. Matīss Pīlēns, bachelor thesis supervisor Dr. paed. Rita Birziņa. Bachelor thesis, 39 pages, 18 literature references, 15 appendices, 8 pictures, and 1 table. Latvian language. The aim of this study is to explore educational excursions as a learning organization form use options in biology disciplinary course development in secondary school. During this study the author summarized the scientific literature about educational excursions, clarified the attitude of students about the excursion "Birdwatching" and interviewed an expert to summarize, it’s viewpoint about educational excursions in nature and carried out a research about students worksheets and presentations. During the study author created approbated an educational excursion in nature "Birdwatching". It is estimated that educational excursions as a learning organisation form improves the learning content acquirement and students’ interest in biology.