• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Starpkultūru und transkulturālā komunikācija Eiropas eksporta menedžmenta kontekstā. Gadījumu izpēte: Vācija, Latvija, Krievija und Itālija

Thumbnail
View/Open
306-53305-Bekasova_Angelina_ab10224.pdf (890.8Kb)
Author
Bekasova, Angelīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Lele-Rozentāle, Dzintra
Date
2016
Metadata
Show full item record
Abstract
Šī maģistra darba mērķis ir konceptualizēt starpkultūru un transkulturālu komunikācijas efektīvas un iedarbīgas pieeju Eiropas eksporta menedžmenta kontekstā, veltot īpašu uzmanību kultūras videi Vācijā, Latvijā, Krievijā un Itālijā. Darbā ir noformulēti pieci pētījuma jautājumi, kas ir saistīti ar valodas, saskarsmes un organizācijas aspektiem eksporta vadībā, un tādējādi tiek īstenota eksporta komunikācijas analīzes starpdisciplinārā un uz praksi orientētā pieejā. Pētījums ir balstīts uz teorētisko analīzi, kas attiecas uz trim darba galvenajām jomām, kā arī empīriski pēta komunikācijas šablonus, ko izmanto eksporta vadības praksē no valodas un struktūras skatu punkta. Pētījumā ir sniegta izpratne par eksporta komunikācijas kvalitātes rādītāju, kā arī izstrādāts lietišķās sarakstes modelis kā palīgs Eiropas eksporta vadībā. Atslēgas vārdi: Eiropas kultūras, starpkultūru komunikācija, transkulturāla komunikācija, kultūras analīze, eksporta vadība, lietišķā sarakste, komunikācijas modelis
 
The aim of this master’s thesis is to conceptualise an effective and efficient approach to intercultural and transcultural communication in the context of European export management devoting a particular attention to the cultural settings in Germany, Latvia, Russia and Italy. The paper poses five research questions related to linguistic, communicational and managerial aspects of export management and thus pursues an interdisciplinary and practice-oriented approach to the analysis of export communication. The study is based on theoretical analysis of the literature relevant to the three focal areas of the thesis as well as empirically investigates communication templates used in export management practices in terms of their language and structure. The study advances the understanding of the quality attribute of export communication as well as develops a pattern of business correspondence as assistance in European export management. Key words: European cultures, intercultural communication, transcultural communication, cultural analysis, export management, business correspondence, communication pattern
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32506
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV