Mūsdienu krievu animācijas filmas kā postmodernisks teksts.
Author
Feščenko, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Šroma, Nataļja
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs ir veltīts postmodernisma iezīmju pētījumam mūsdienu krievu animācijās filmās. Autors veic dažādu krievu animācijas filmu analīzi un meklē postmodernisma pazīmes. Mūsdienu krievu animācijas filmas tiek pētīti kā postmodernisma teksti. Tiek analizēti četri teksti, kuri balstās uz krievu tautas pasakām : Kā noķert «Ugunsputna spalvu», «Ivans Caradēls un Vilks pēlecis», «Ivans Caradēls un Vilks pēlecis 2» , «Ivans Caradēls un Vilks pēlecis 3». Īpaša uzmanība tiek pievērsta animācijas varoņiem un animācijas sižetam. Pētījums var ieinteresēt filologus, kuri nodarbojas ar postmodernisma pētījumiem, kā arī tos, kuri pēta krievu burvju pasakas. The bachelor paper is devoted to the research of the phenomenon of the postmodernism in contemporary Russian cartoons. The author reveals the most significant features of the postmodernism. Contemporary Russian cartoons are analyzed as the postmodern texts. The analyzed cartoons that are based on the Russian fairytales are the following: How to catch a Fire Bird’s feather, Tsarevitch Ivan and the Gray Wolf, Tsarevitch Ivan and the Gray Wolf 2, Tsarevitch Ivan and the Gray Wolf 3.The special attention is paid to the main characters and to the plot of the cartoons. The present research can be interesting for the philologist who study the postmodernism and Russian fairytales.