• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Gramatikas kļūdu analīze 12. klases angļu valodas eksāmena rakstiskajā daļā

Thumbnail
Открыть
306-53635-Vilde_Sniedze_sv12052.pdf (1.488Mb)
Автор
Vilde, Sniedze
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Ozoliņa, Solveiga
Дата
2016
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Angļu valodas centralizētais eksāmens 12. klasei sastāv no atsevišķām sadaļām katras valodas prasmes pārbaudei, bet rakstīšanas daļa sevī ietver vairāku prasmju pārbaudi. Rakstīšana un gramatika ir cieši saistītas. Šī pētījuma mērķis ir reģistrēt un klasificēt 12. klases skolēnu pieļautās gramatiskās kļūdas 2014. un 2015. gada centralizēto angļu valodas eksāmenu esejās. Diskursa analīze ir galvenā šī darba pētījuma metode. Pētījuma ietvaros tika analizētas simts esejas un noteiktas tajās esošās biežākās gramatiskās kļūdas un to cēloņi. Pētījuma rezultāti rāda, ka visbiežāk pieļautās gramatiskās kļūdas ir nepareizs artikulu lietojums, lietvārda un darbības vārda saskaņošana un nepareiza vārdu secība teikumā.
 
English language examination for twelfth form students contains separate sections meant for testing each skill; however the writing part joins the performance of many of them in one task. Writing and grammar are inseparable. Therefore the aim of the present research paper is to register and classify grammatical mistakes committed by year 12 students in the English language examination essays in year 2014 and 2015. Discourse analysis was used as the main research method. In this research one hundred essays were analysed and the most common grammar errors and their causes were determined. The findings of this research show that the most common errors are related to the incorrect use of articles, the noun-verb agreement and incorrect sentence structure.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32529
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6775]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV