Leksisko stilistiskās izteiksmes līdzekļu lietojums reklāmās par modi
Author
Briede, Annija
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Apse, Vineta
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Šī bakalaura darba mērķis ir stilistiskās izteiksmes līdzekļu noteikšana reklāmās par modi. Autore ir veikusi vairāku pētnieku publicētās literatūras apskatu par stilistiskās izteiksmes līdzekļiem un reklāmas diskursu. Darba mērķis ir veikt stilistiskās izteiksmes līdzekļu analīzi reklāmās par modi. Autore analizēja leksisko stilistisko izteiksmes līdzekļu lietojumu apģērbu izplatītāja Lindex modes reklāmās, kas izmantotas vairākās kampaņās. Izvērtējot iegūtos datus, var konstatēt, ka vairākumā reklāmu novēroti leksiskie stilistiskās izteiksmes līdzekļi; visbiežāk lietoti epiteti un hiperbolas.Galvenais stilistisko izteiksmes līdzekļu mērķis reklāmās par modi ir pārliecināt pircēju iegādāties produktus. Atslēgas vārdi: leksiskie stilistiskās izteiksmes līdzekļi, reklāmas par modi, reklāmas diskurss, mārketings The goal of this Bachelor’s Thesis is to determine stylistic devices in fashion advertisements. The author has performed a literature review of various scholars’ publications considering stylistic devices and advertising discourse. The objective of the paper is to carry out the analysis of lexical stylistic devices in fashion advertisements. The author analysed lexical stylistic devices in fashion advertisements of various campaigns by the clothing retailer Lindex. Considering the obtained data, majority of the advertisements entail more than one stylistic device; the epithet and the hyperbole are most frequently used. The main purpose of lexical stylistic devices in fashion advertisements is to persuade the audience to purchase goods. Key words: lexical stylistic devices, fashion advertisements, advertising discourse, marketing