Dienvidkorejas “Izglītības drudzis” un tā ietekme uz jauniešiem 20. un 21. gadsimtā
Autor
Gavare, Relika
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kraushaar, Frank Jochen
Datum
2016Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darbā tiek apskatīta Dienvidkorejas izglītības sistēma un tās ietekme uz jauniešiem un viņu ģimenēm. Darba mērķis ir, apskatot Dienvidkorejas izglītības attīstības vēsturi, pierādīt, ka Konfuciānisms bija tas, kurš lika pamatus Dienvidkorejas mūsdienu atkarībai no izglītības, un mērķis ir arī izpētīt, kā šī atkarība no izglītības izpaužas mūsdienās un kādas sekas tiek izraisītas. Darbs sastāv no trijām daļām, kurās padziļinātāk tiek apskatīta Dienvidkorejas izglītības attīstības vēsturiskā gaita, sīkāk tiek apskatītas “Izglītības drudža” izpausmes mūsdienās un tā ietekme uz jauniešiem. This thesis examine South Korea’s educational system and its impact on adolescents and their families. The purpose of this thesis is to, by examining history of South Korea’s educational system, to prove, that Confucianism was the one, who made the basis of South Korea’s nowaday addiction to education, and tthe purpose is also to investigate, how this addiction to education expresses itself in nowadays and what consequences it produces. The work consists of three parts: the process of development of South Korea’s history is examined, “Education fever”s expression is being further examined and its impact on adolescents.