Finanšu terminoloģijas mācīšana pieaugušajiem
Author
Burve, Paula
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Ozoliņa, Solveiga
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā tiek pētīti līdzekļi finanšu terminoloģijas mācīšanai. Teorētiskajā daļā apskatītas terminoloģijas un leksikas galvenās īpašības, mācīšanas metodes un aktivitātes, analizēts finanšu diskurss. Empīriskās daļas mērķis ir noskaidrot, kuras metodes un aktivitātes ir piemērotas finanšu terminoloģijas mācīšanai pieaugušajiem. Pētījuma dati tika iegūti analizējot novērojumus un studentu progresu. Iegūtie dati liecina, ka pieaugušie var mācīties finanšu terminoloģiju, izmantojot arī tradicionālās mācīšanas metodes, taču saskaņā ar studentu sniegto informāciju, inovatīvas mācību metodes un aktivitātes ir noderīgākas un patīkamākas. Iegūtos rezultātus var izmantot finanšu terminoloģijas mācīšanai pieaugušo auditorijai. The Bachelor thesis investigates the ways and means of teaching financial terminology. The theoretical part deals with the key concepts of vocabulary and lexis, the teaching methods and techniques, analysis of financial discourse. The empirical part aims to analyse which methods and activities are suitable for adults to teach financial terminology. The conclusions are drawn by analysing the teacher’s observations in the classroom and the students’ progress. The obtained data indicates that adults can learn financial vocabulary by means of traditional teaching methods; however the students prefer innovative teaching methods and activities that seem more useful and enjoyable. The results can be applied for teaching financial terminology to adult learners.