Show simple item record

dc.contributor.advisorPinka, Māra
dc.contributor.authorPeipiņa, Anna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:10:20Z
dc.date.available2016-07-04T01:10:20Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55026
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33643
dc.description.abstractBakalaura darbs “Profesionālās izaugsmes veidošanas neformālās izglītības kontekstā” ir pētījums par mijiedarbi starp neformālo izglītību jauniešu darba pieredzi, neformālās izglītības lomu strādājoša jaunieša dzīvē, kā arī jauniešu izpratni par prasmēm un zināšanām, kas tiek apgūtas dažādu izglītības prakšu procesā. Pētījuma mērķis - izpētīt, kā jauniešu formālās un neformālās izglītības pieredze veidojusi pieredzes darba tirgū. Iegūtie pētījuma rezultāti atklāj, ka informācijas daudzums un tās patēriņa temps jauniešu izpratnē ir ļoti svarīgi faktori zināšanu un prasmju kvalitatīvā apguvē. Neformālā izglītība ieņem svarīgu lomu jaunieša dzīvē, jo tiek konceptualizēta kā plašs interešu loks un brīvā laika pavadīšanas veids, kura ietvaros tiek piedāvātas kvalitatīvas aktivitātes. Tāpat atklājas, ka sociālās prasmes – kritiskā domāšana, neatlaidība, iniciatīvas izrādīšana, komunikācijas prasmes, sociālā atbildība un empātija, uzņēmība, komandas darbs, kas iegūtas neformālajā vidē, noder darba vidē veicot darba pienākumus, reflektējot par paveikto/nepaveikto un strādājot komandā.
dc.description.abstractBachelor's thesis is a research of interaction between non-formal education and young people’s work experience, the role of non-formal education in young workers life, as well as young people's awareness of the skills and knowledge that are acquired in different educational practices in the process. Main purpose of the study- to investigate how young people who has had experience in formal and norn-formal education shape their experiences in the labor market. The obtained results of the study reveal that the amount of information and the rate how it's being processed are very important factors for young people in quality of knowledge and skills acquisition. Non-formal education plays an important role in the lives of young people, as it is conceptualized as a quality range of interests and leisure activity. Also, it appears that the social skills, such as critical thinking, resilience, initiative, communication skills, social responsibility and empathy, team work, acquired through non-formal environment is useful in working environment for the performance of their work tasks, reflecting on the progress and working as a team.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectAntropoloģija
dc.subjectjaunieši
dc.subjectizglītības formas
dc.subjectformālā izglītība
dc.subjectneformālā izglītība
dc.subjectsociālās prasmes
dc.titleJauniešu profesionālās izaugsmes veidošana neformālās izglītības kontekstā
dc.title.alternativeYouth’s Professional Development Building in the Context of Non-Formal Education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record