Show simple item record

dc.contributor.advisorApse, Vineta
dc.contributor.authorJurevica, Sabīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-06T01:04:05Z
dc.date.available2016-07-06T01:04:05Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other53812
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34194
dc.description.abstractŠī bakalaura tēma ir neverbālā komunikācija, precīzāk, tādi kinēzikas aspekti kā žesti, ķermeņa pozīcijas un sejas izteiksmes. Šie neverbālās komunikācijas elementi ir analizēti trīs lietišķajās prezentācijās. Žesti, pozīcijas un sejas izteiksmes ir uzskaitītas kopā ar to nozīmi. Saistība starp tiem un pārliecināšanas efektu arī tikusi analizēta. Pētījuma mērķis bija uzzināt kādi žesti, pozīcijas un sejas izteiksmes tikušas uzmantotas prezentācijās un vai tiem ir saistība ar pārliecināšanu. Pielietotā pētījuma metode ir gadījuma izpēte. Pēc analīzes veikšanas var secināt, ka visbiežāk lietotais kinēzikas elements TESLA automobiļa prezentācijās ir žesti. Žesti, ķermeņa pozīcijas, un sejas izteiksmes rada pārliecināšanas efektu. Atslēgvārdi: neverbālā komunikācija, kinēzika, žesti, pozīcijas, sejas izteiksmes, lietišķās prezentācijas
dc.description.abstractThe current Bachelor’s Thesis is on the topic of nonverbal communication, in particular, such aspects of kinesics as gestures, postures, and facial expressions. The previously mentioned elements of nonverbal communication are analysed in three business presentations. Gestures, postures, and facial expressions are listed with their meaning. The connection between them and the persuasiveness of the speech has been discussed. The purpose of the research was to find out the gestures, postures, and facial expressions used in the business presentations and discuss their persuasiveness. The applied research method is a case study. After the research it can be concluded that the most commonly used kinesic element in TESLA car presentations is gestures. Gestures, postures, and facial expressions contribute to the persuasiveness of the presentations. Key words: nonverbal communication, kinesics, gestures, postures, facial expressions, business presentations
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectneverbālā komunikācija
dc.subjectkinēzika
dc.subjectžesti
dc.subjectsejas izteiksmes
dc.titleNeverbālo komunikācijas līdzekļu lietojums lietišķajās prezentācijās
dc.title.alternativeUse of Nonverbal Means of Communication in Business Presentations
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record