Tradicionālās kultūras apguve topošo skolotāju mākslas izglītībā: nozaru (mākslas) pedagoģijā
dc.contributor.advisor | Anspaks, Jānis | |
dc.contributor.author | Visnola, Dace | |
dc.contributor.author | Latvijas Universitāte | |
dc.date.accessioned | 2016-09-13T08:14:43Z | |
dc.date.available | 2016-09-13T08:14:43Z | |
dc.date.issued | 2002 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34384 | |
dc.language.iso | lav | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Social sciences::Education | en_US |
dc.subject | Māksla - mācīšana un mācīšanās | en_US |
dc.subject | Mākslas izglītība | en_US |
dc.subject | Kulturoloģija | en_US |
dc.subject | Skolotaju izglītība | en_US |
dc.subject | Tradicionālā kultūra | en_US |
dc.subject | Art - study and teaching | en_US |
dc.subject | Culturology | en_US |
dc.subject | Teachers training of | en_US |
dc.title | Tradicionālās kultūras apguve topošo skolotāju mākslas izglītībā: nozaru (mākslas) pedagoģijā | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/doctoralThesis | en_US |