Show simple item record

dc.contributor.advisorKarapetjana, Indra
dc.contributor.authorAnsone, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:11:10Z
dc.date.available2017-07-01T01:11:10Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other58224
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35552
dc.description.abstractSākumlapai ir nozīmīga loma pievilcīgā veidā prezentēt mājaslapas satura izvilkumu. Šī pētījuma mērķis bija veikt struktūras analīzi multinacionālo uzņēmumu korporatīvām sākumlapām. Balstoties uz Korporatīvas Mājaslapas Modeļa pamatu (Askehave un Nielsen, 2005), tika veikta kvalitatīvā un kvantitatīvā izpēte trīsdesmit nejauši izvēlētām uzņēmumu korporatīvām sākumlapām. Teorētiskais pētījums atklāja, ka uzņēmumu sākumlapas satur noteiktus retoriskos soļus un hipersaites ar noteiktu tipu, kuras var analizēt piemērojot žanra analīzi. Secinājumi empīriskajā pētījumā atklāja, ka gandrīz visas izvēlētās sākumlapas lieto CHP modeli. Var secināt, ka šī modeļa piemērošana palīdz uzņēmumiem sasniegt komunikatīvos mērķus, tai skaitā, veidot pozitīvu zīmola uztveri un reklamēt uzņēmuma produktus un pakalpojumus. Ir nepieciešams veikt papildus izpēti, lai saprastu vai piemērotu lielāku specifisko hipersaišu skaitu. Atslēgvārdi: digitālais žanrs, žanra analīze, kvalitatīvā analīze, kvantitatīvā analīze, korporatīvās mājaslapas.
dc.description.abstractThe home page plays an essential role in introducing the content of the website in the most attractive manner. The purpose of the research was to explore the rhetorical structure of the corporate home pages of multinational corporations. The corpus of thirty randomly collected corporate home pages was subjected to the qualitative and quantitative studies using the Corporate Home Page Model proposed by Askehave and Nielsen (2005). The findings of the literature review indicated that the corporate home pages comprise a certain number of rhetorical Moves and types of Links which could be investigated with the use of genre analysis. The results of the empirical study revealed that almost all corporate home pages followed the CHP Model. It may be concluded that the application of the model helps corporations to fulfil their communicative purposes, that is, to create a positive image of the company and to promote the company’s products and services. Further research is needed to investigate the necessity of applying a larger number of specific links. Key words: digital genre, genre analysis, qualitative analysis, quantitative analysis, corporate home page.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectdigital genre
dc.subjectgenre analysis
dc.subjectqualitative analysis
dc.subjectquantitative analysis
dc.subjectcorporate home page
dc.titleUzņēmumu mājas lapu žanra analīze
dc.title.alternativeGenre Analysis of Corporate Home Pages
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record