Kinoteksta lingvodidaktiskais potenciāls.
Author
Talipova, Rufa
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Marčenko, Jeļena
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Darbs ir veltīts, lai izskatītu īpašu teksta tipu, kinotekstu, un tā lingvadidaktisko potenciālu, kas palīdz attēlot kinotekstu kā mācību materiālu tā izmantošanai svešvalodas apmācības stundās. Galvenajos autora uzdevumos ietilpa kinoteksta atlasi un analīzi ar mērķi atklāt tā lingvadidaktisko potenciālu un ar mērķi sastādīt uz tā pamata uzdevumus, kurus turpmāk izmantot krievu valoda kā svešvaloda stundās. Darbs sastāv no divām daļām. Pirmā daļa ir veltīta zinātniski teorētiskās pētīšanas bāzes sastadīšanai. Otrā daļa ietver sevī izvēlētā didaktiskā kinoteksta materiāla analīzi un uzdevumu sastādīšanu, kuri bija pamatoti uz dotiem kinotekstiem. Dotais darbs var ieinteresēt pasniedzējus, kuri pasniedz krievu valodu kā svešvalodu, kā arī studentus, kuri turpmāk vēlētos pasniegt krievu valodu kā svešvalodu. The paper deals with the specific type of text referred to as cinematic text. The study also concerns the linguodidactic potential of cinematic text. The author considers cinematic text as a potential tool for teaching foreign languages. The objective of the paper is the selection and analysis of cinematic texts. The author reveals the linguodidactic potential of cinematic texts, developing exercises based on texts which can be used in teaching Russian as a foreign language. The paper includes two sections. The first section is devoted to the compilation of the scientific and theoretical base of research. The second section includes both the analysis of cinematic texts selected as didactic material and the development of exercises based on those cinematic texts. The study will be interesting to teachers of Russian as a foreign language and to students planning to teach Russian in the future.