Terminu resursu pieejamība mārketinga nozarē
Author
Antropova, Gita
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Ločmele, Gunta
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba mērķis ir apkopot informāciju par terminu resursu pieejamību mārketinga nozarē. Darba teorētiskajā daļā tiek analizētas dažādas mārketinga jēdziena definīcijas un termina “mārketings” interpretācijas, ka arī autore sniedz ieskatu terminoloģijas teorijā un attīstībā Latvijā, īpašu uzmanību pievēršot Latvijas Zinātņu akadēmijas Terminoloģijas komisijas darbam. Tā kā autore ir izvirzījusi hipotēzi, ka terminu resursi mārketinga nozarē nav pilnīgi, darba empīriskajā daļā, lai sagatavotu kvalitatīvu pārskatu par pieejamiem resursiem, tika aptaujāti septiņi nozares speciālisti par terminu resursu pieejamību. Darba noslēgumā ir septiņu interviju kopsavilkums un saraksts ar terminu resursiem, kā arī secinājumi un ierosinājumi. The aim of this master thesis is to collect information about the available terminological resources concerning the marketing industry. The theoretical part analyses various definitions of the concept of marketing and interpretations of the term “marketing”. Thus the author gives insight into the terminology theory and development in Latvia, with special attention to the work of the Terminology Commission of the Latvian Academy of Sciences. As the author has put forward the hypothesis that the terminological resources concerning the marketing industry are not completely available, in order to prepare a qualitative report on available resources, the author has interviewed seven industry professionals about the availability of resources as the task of the paper’s empirical work. At the end of the paper a summary of seven interviews and a list with the term resources, as well as conclusions and recommendations, are provided.