Browsing Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD by Author "Praude, Valērijs"
Now showing items 1-7 of 7
-
Darba tirgus regulējošo faktoru piemērošana uzņēmējdarbības attīstības veicināšanai Latvijā
Brence, Ieva (Latvijas Universitāte, 2010)Promocijas darbam izvirzītā hipotēze – izmaiņas darba tirgu regulējošo faktoru kopumā veicinātu uzņēmējdarbības attīstību Latvijā, tomēr uzņēmēji ne vienmēr ir gatavi piemērot šādas izmaiņas. Promocijas darba pirmajā nodaļā ... -
Ergonomikas integrācija ražošanas procesu vadības pilnveidošanā Latvijas uzņēmumos
Kaļķis, Henrijs (Latvijas Universitāte, 2013)Ergonomikas integrācijai procesu vadībā ir būtiska nozīme organizācijas darba ražīguma palielināšanā. Tā ir jauna pieeja dažādu tautsaimniecības nozaru uzņēmējdarbībā un biznesa stratēģijā, kur ergonomiskie aspekti un ... -
Integrētā mārketinga komunikācija Latvijas pārtikas mazumtirdzniecības veikalu ķēžu uzņēmumos ilgtspējīgas attīstības kontekstā
Bormane, Santa (Latvijas Universitāte, 2019)Promocijas darbā pētīta integrētā mārketinga komunikācija ilgtspējīgas attīstības kontekstā - tās loma un nozīme, ietekme uz pieprasījumu, pircēju rīcību tirgū, pircēju pirkšanas lēmumiem. Identificēti pircēju pirkšanas ... -
Integrētā mārketinga komunikācija: Promocijas darba (monogrāfija) kopsavilkums
Šalkovska, Jeļena (Latvijas Universitāte, 2016)Promocijas darba (monogrāfijas) mērķis ir, balstoties uz speciālās ekonomiskās literatūras un Latvijas uzņēmumu mārketinga komunikācijas analīzes rezultātiem, izstrādāt teorētisko pamatojumu un metodoloģisko ... -
Latvijas uzņēmumu darbības kvalitātes vērtējums un tā pilnveidošanas iespējas konkurētspējas paaugstināšanai
Veselova, Andžela (Latvijas Universitāte, 2019)Promocijas darba autore, pamatojoties uz kvalitātes vadības un biznesa izcilības pieejām mūsdienu uzņēmējdarbībā, novērtējusi Latvijas uzņēmumu darbības kvalitāti atbilstoši biznesa izcilības modeļa prasībām, izstrādājusi ... -
Mazo un vidējo uzņēmumu konkurētspējīgu priekšrocību radīšana un virzīšana tirgū, izmantojot mārketinga instrumentus interneta vidē
Volvenkins, Sergejs (Latvijas Universitāte, 2012)ANOTĀCIJA. Ikviena uzņēmuma mērķis ir attīstīties un paaugstināt savu konkurētspēju, bet metodēm, kuras izvēlas lielie un samērā nelielie uzņēmumi, jābūt atšķirīgām. Arī mārketinga aktivitātes mainās atkarībā no ... -
Teritoriālā mārketinga koncepcijas izmantošana Latgales reģiona attīstībā
Vozņuka, Jekaterina (Latvijas Universitāte, 2010)Jekaterina Vozņuka Anotācija TERITORIĀLĀ MĀRKETINGA KONCEPCIJAS IZMANTOŠANA LATGALES REĢIONA ATTĪSTĪBĀ PROMOCIJAS DARBS Ekonomikas doktora (Dr.oec.) zinātniskā grāda iegūšanai Promocijas darba mērķis ir izpētīt teritoriālā ...