Search
Now showing items 1-2 of 2
Mazo un vidējo uzņēmumu konkurētspējīgu priekšrocību radīšana un virzīšana tirgū, izmantojot mārketinga instrumentus interneta vidē
(Latvijas Universitāte, 2012)
ANOTĀCIJA.
Ikviena uzņēmuma mērķis ir attīstīties un paaugstināt savu konkurētspēju, bet metodēm,
kuras izvēlas lielie un samērā nelielie uzņēmumi, jābūt atšķirīgām. Arī mārketinga aktivitātes
mainās atkarībā no ...
Latvijas kā tūrisma vietas mārketinga darbības efektivitāte
(Latvijas Universitāte, 2012)
Anotācija.
Promocijas darba mērķis ir tūrisma vietas mārketinga efektivitātes izvērtēšanas modeļa izveide un tā aprobācija Latvijas mārketinga darbības efektivitātes izvērtējumā.
Darbā ir analizēti tūrisma vietas mārketinga ...