Show simple item record

dc.contributor.advisorŠavlovska, Dina
dc.contributor.authorLogina, Agnese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:10:34Z
dc.date.available2017-07-02T01:10:34Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59890
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36629
dc.description.abstractAttālinātu studentu grupu vadīšana ir viena no lielākajām grūtībām tālsadarbības projektos. Mentoru un studentu tieša kontakta trūkums ir būtisks ierobežojums, kas būtu jāņem vērā, jo dalībnieku saziņas dinamika ir būtisks faktors veiksmīgam tālsadarbības projektam. Pētījumā ir veikta kvalitatīva iegūtā korpusa pētīšana, iekļaujot datu ievākšanas, atlasīšanas, prezentēšanas un pārbaudes posmus. Pētījuma mērķis ir noteikt mentoru izvēlētās grupu vadīšanas stratēģijas visefektīvāko sinhrono un asinhrono rakstisko mijiedarbību laikā, saistībā ar studentu izaugsmi tālsadarbības projektā. Šajā pētījumā tiek uzdoti divi galvenie jautājumi: 1.Kādas ir tiešsaistes pedagoģisko mijiedarbību metodes? 2.Kāda ir visefektīvākā mentoru iejaukšanās forma viņam piedaloties tālsadarbības projektā? Kā mentora iejaukšanās ietekmē studentu uzvedību? Pētījuma rezultāti atklāj, ka mentori, viņu darbība un dažādu mijiedarbības marķieru izvēle spēj ietekmēt studentus un viņu aktivitāti.
dc.description.abstractThe management of the remote student group is one of the major difficulties during tele-collaborative projects. The lack of face-to-face contact between tutors and students is an important constraint to be taken into consideration since the dynamics of the exchanges between the participants is essential for the success of the telecollaborative project. In this research is carried out a qualitative search of the collected corpus, including the phases of data collection, condensation, presentation and verification. The aim of this research is to identify the group management strategies used by the tutors during the most effective asynchronous and synchronous written interactions in relation to the student's involvement in a tele-collaborative project. In this research we ask two central questions: 1.What are the methods of online pedagogical interaction? 2.Which forms of intervention of the tutor are most effective in accompanying during a tele-collaborative project? How does the intervention of the tutor influence the behavior of the students? The results show that the tutors, their behavior and choice of the different markers of the interaction can influence the learners and their activity.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjecttālsadarbības projekts
dc.subjectmijiedarbība
dc.subjectsinhronā rakstiskā mijiedarbība
dc.subjectasinhronā rakstiskā mijiedarbība
dc.titleSinhrono un asinhrono rakstisko mijiedarbību vadīšana: mentoru un studentu saziņas analīze tālsadarbības projektā
dc.title.alternativeManagement of written synchronous and asynchronous interactions: analysis of exchanges between students and tutors in a telecollaborative project
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record