dc.contributor.advisor | Blūma, Dainuvīte | |
dc.contributor.author | Kwiecinska, Natalia | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2017-07-02T01:10:47Z | |
dc.date.available | 2017-07-02T01:10:47Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 60858 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36676 | |
dc.description.abstract | Maģistra darba "Pretī veiksmīgai izglītības sistēmai 21.gadsimtā: Somijas piemērs" mērķis ir izpētīt sasniegumus un trūkumus Somijas izglītības sistēmā, kas balstās uz vispārēju pasaules uzskatu un Somijas pilsoņu viedokļiem. Darbā analizēta teorētiskā literatūra par jautājumiem un vadlīnijām Somijas izglītības sistēmā, pamatā raksturo skolotāja darbu un ir veikts pētījums, lai noskaidrotu somu viedokļus par Somijas izglītības sistēmu. Pirmā nodaļa ir veltīta politiskajiem un sociālajiem pieņēmumiem, un sabiedrībā dažus pavedienus aprakstam, raksturojumam. Otrā nodaļa ietver pedagoģijas un psiholoģijas pieņēmumu aprakstus par Somijas izglītības sistēmu un sociāli konstruktīvismu kā teorijas zināšanas mācību procesā. Trešā nodaļa ir veltīta pētījumam, kurā tiek analizēts Somijas pilsoņu viedoklis par faktisko izglītības sistēmu Somijā. | |
dc.description.abstract | The goal of the Master’s thesis “Towards a successful education system in the 21st century: the Finland's case” is to study the greatness and defects of the Finnish education system based on general world view and Finnish citizens’ opinions. In the thesis theoretical literature has been analyzed on the issues of the guidelines of the Finnish education system, the foundations of the nature of the teacher’s work, and a research has been conducted in order to identify the point of view of Finns about Finnish education system. The first chapter is meant to describe political and social assumptions, and some threads of the society. The second chapter covers description of pedagogical and psychological assumptions of the Finnish education system and socio-constructivism as a theory of knowledge in education process. The third chapter is dedicated to the research, where the opinion of Finnish citizens on the actual education system in Finland is analyzed. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Baltijas jūras reģiona studijas | |
dc.subject | education | |
dc.subject | education system | |
dc.subject | teacher | |
dc.subject | teacher’s skills | |
dc.subject | learning | |
dc.title | Pretī veiksmīgai izglītības sistēmai 21.gadsimtā: Somijas piemērs | |
dc.title.alternative | Towards a successful education system in the 21st century: Finland's case | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | |