Show simple item record

dc.contributor.advisorMaslo, Irina
dc.contributor.authorKarlsone, Inguna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-20T02:01:25Z
dc.date.available2018-01-20T02:01:25Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62723
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37923
dc.description.abstractPromocijas darba apjoms 179 lappuses. Kopumā analizēti 248 avoti latviešu un angļu valodā. Darbam pievienoti 6 pielikumi. Pētījuma mērķis ir transformējoša darbības pētījuma rezultātā atklāt studiju procesa pedagoģiskās iespējas dizaina studentu telpiskās spriešanas prasmes veicināšanai. Promocijas darba saturu veido divas savstarpēji sasaistītas daļas. Darba 1. daļā veikta telpiskās spriešanas prasmes kā mācīšanās rezultāta un studentu telpiskās spriešanas prasmi veicinoša studiju procesa organizācijas teorētiskā pamatojuma izstrāde empīriskā pētījuma metodoloģijas noteikšanai. Darba 2. daļa aptver studentu telpiskās spriešanas prasmi un docētāja akadēmisko darbību transformējoša darbības pētījuma izklāstu, kurā atklātas studiju procesa organizācijas iespējas dizaina studentu telpiskās spriešanas prasmes kā mācīšanās rezultāta veicināšanai. Atslēgvārdi: telpiskā spriešana, valoda, iekļaujoša izglītība, dizaina studijas, universālais dizains
dc.description.abstractThe doctoral thesis contains179 pages; bibliography 249 references (in Latvian, English) and 6 appendices. The goal of this research is to reveal the pedagogical opportunities of the learning process for promoting the design students’ spatial reasoning skill as a result of transforming action research. The content of presented thesis is divided in two related parts. In the first part a process of creating learning environment for developing successful spatial reasoning skills for design students is described, as well as theoretical foundation for appropriate empirical research methodology argued. The second part of presented thesis is discussing actual research of the instructors’ role transforming design students’ spatial reasoning skills as transformative action. Key words: spatial reasoning, language, inclusive education, design studies, universal design.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectIekļaujoša izglītība
dc.subjectDizains
dc.subjectPedagogy
dc.titleDizaina studentu telpiskās spriešanas prasme kā mācīšanās rezultāts
dc.title.alternativeDesign Students’ Spatial Reasoning Skill as a Learning Outcome
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record