Show simple item record

dc.contributor.advisorNeikena, Māra
dc.contributor.authorRibačenko, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-29T02:02:18Z
dc.date.available2018-01-29T02:02:18Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62457
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38009
dc.description.abstractBakalaura darbs “Eksperiments metodoloģijā: Starp “Virtuālo” un “Īsto”” fokusējas uz video spēļu spēlētāju imersīvām pieredzēm, kuras izraisa masīvās daudzspēlētāju tiešsaistes lomu spēles World of Warcraft virtuālās pasaules vizuālās un skaņas ainavas. Es skatu virtuālu spēļu pasauli kā digitālu kultūras artefaktu, kas sastāv no vairākām mākslas formām, un es pievēršu uzmanību veidiem, kādos šīs mākslas formas var sekmēt cilvēku radošumu un imersiju, kā arī dzīves uzskatus un tās trajektoriju virzienus ārpus virtuālā lauka. Konceptualizējot virtuālās ainavas kā atmiņu piesātinātas, es atsedzu un analizēju neaizmirstamas cilvēku pieredzes dziļumu, kas tajās ir iesakņots. Eksperiments ar etnogrāfijas metodēm, adaptēts tiešsaites un virtuālas vides pētījumiem, ilustrē datu veidus, kurus ir iespējams iegūt, kā arī problematizē paaugstinātus datu privātuma un ātras informācijas atklāšanas riskus tiešsaistē.
dc.description.abstractBachelor’s research “An Experiment in Methodology: Between “Virtual” and “Real”” focuses on video game players’ visual and sound scape induced immersive experiences within the virtual world of a massively multiplayer online role-playing game World of Warcraft. I view a virtual game-world as a digital cultural artefact consisting of many forms of art and I pay attention to the ways in which these artforms can affect person’s creativity and immersion, and influence lifeviews and directions of life’s trajectories outside of the virtual realm. By conceptualizing virtual landscapes as being embedded with memories, I uncover and analyze the depth of memorable human experience entrenched within them. An experiment with ethnographic methods adapted to the research conducted in online and virtual settings illustrates the types of data accessible and problematizes the issue of heightened data privacy concerns and rapid disclosure.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectAntropoloģija
dc.subjectatmiņa
dc.subjectvideospēle
dc.subjectvirtuālā etnogrāfija
dc.subjectvirtuālā pasaule
dc.subjectWorld of Warcraft
dc.titleEksperiments metodoloģijā: Starp “Virtuālo” un “Īsto”
dc.title.alternativeAn Experiment in Methodology: Between “Virtual” and “Real”
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record