Show simple item record

dc.contributor.advisorKarapetjana, Indra
dc.contributor.authorGudre, Agnese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:09:46Z
dc.date.available2018-06-30T01:09:46Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64384
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39001
dc.description.abstractLai klients būtu ieinteresēts turpmākā saziņā ar uzņēmumu, ir svarīgi radīt neaizmirstamu pirmo iespaidu, kas ir viena no mājaslapas funkcijām. Šī pētījuma mērķis bija raksturot sešas SPA centru mājaslapas. Lai sasniegtu šī pētījuma mērķi, tika izvēlēta uz korpusu balstīta pieeja, kas ietvēra Beitmena (Bateman) (2008) izstrādāto žanra un multimodālo (GeM) modeli un Suena (Suen) (2009) piecu soļu modeli, kas tika izmantots mājaslapas izkārtojuma un retoriskās struktūras analīzei. Turklāt Kresa un van Lēuvena (Kress and van Leeuwen) (2006) sociālās semiotikas modelis tika izmantots, lai veiktu attēlu analīzi, kas noteiktu kā vizuālās reprezentācijas metafunkcija palīdz veidot SPA centra tēlu tā tīmekļa vietnē. Rezultāti liecināja, ka mājaslapu izkārtojuma struktūras un retoriskās struktūras palīdzēja četrām no sešām SPA centra mājaslapām realizēt paliekošu un iespaidīgu pirmo iespaidu. Turklāt attēli no SPA centra palīdzēja veidot veiksmīgu SPA centra tēlu. Tādējādi izkārtojuma struktūra, retoriskā struktūra un attēli ir neatņemami mājaslapas elementi SPA centra tēla veidošanai to tīmekļa vietnēs.
dc.description.abstractFor the client to be interested in further communication with the company, it is crucial to be able to make a remarkable first impression, which is one of the functions of the homepage. The aim of the present study was to account for the genre characteristics of six SPA centre homepages. To achieve the aim, the corpus-based approach was selected, which included the use of the Genre and Multimodal (GeM) framework proposed by Bateman (2008), and Suen’s (2009) five moves to analyse the layout structure and the rhetorical structure. In addition, Kress and van Leeuwen’s (2006) social semiotic framework was applied to conduct the image analysis to determine how the representational metafunction assists in the self-presentation of the SPA centres. The results showed that the layout structure and rhetorical structure helped in forming a successful first impression in four out of six SPA centre homepages, and the use of real images of the SPA centre assists in the self-presentation of the SPA centre. Therefore, the layout structure, rhetorical structure and images are crucial features of the homepage for the self-presentation of SPA centres on their websites.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectdigital genre
dc.subjecthomepages
dc.subjectlayout structure
dc.subjectrhetorical structure
dc.subjectrepresentational metafunction
dc.titleSPA centru tēls to tīmekļa vietnēs: žanra un multimodālā analīze
dc.title.alternativeSelf-presentation of SPA Centres on their Websites: Genre and Multimodal Analysis
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record