• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ietekmējošas valodas elementi biznesa tematikas rakstu virsrakstos

Thumbnail
Открыть
306-64401-Kleshnik_Ekaterina_ep13102.pdf (690.5Kb)
Автор
Kleshnik, Ekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Mozere, Rasma
Дата
2018
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šī pētījuma mērķis ir izpētīt valodu rakstos virsrakstos par uzņēmējdarbības tematiem. Šī pētījuma sākumā dots literatūras apskats, kas atspoguļo teorētiskās atziņas par laikrakstu un plašsaziņas līdzekļu diskursu, kā arī sniedz termina “virsraksts” definīciju un nosaka tā valodas iezīmes. Lai pētītu attiecīgo literatūru, tiek izmantota teorētiskā pētījuma metode. Turklāt šajā pētījumā izmantota diskursa analīze, kā arī kvalitatīvā un kvantitatīvā pētījuma metodes. Analīzes rezultāti parādīja, ka virsrakstos ir daudz dažādu valodu iezīmju. Visbiežāk sastopamās valodas iezīmes bija artikula izlaidums, tagadnes laiks un saīsinājumi. Populārākā virsrakstu funkcija bija lasītāja uzmanības pievēršana un raksta satura kopsavilkums.
 
The purpose of this research is to investigate the language in headlines of articles on business-related topics. To start with, literature review will disclose theoretical findings on newspaper and media discourses as well as define the term ‘headline’ and specify its language features. Theoretical research method is applied in order to investigate the relevant literature. In addition, this paper involves discourse analysis as well as qualitative and quantitative research methods. The results of the analysis showed many different language features that were used in the headlines of newspaper articles on business-related topics. Among the most popular language features were omission of articles, the present tense and abbreviations. The most popular function of headlines was getting the reader’s attention and summarizing the article.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39006
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6782]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV