Daudzveidīgo spēju teorijas izmantošana individuālā apmācībā
Author
Volkova, Marija Jekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kalnbērziņa, Vita
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Tā kā angļu valoda ir pati populārākā svešvaloda pasaulē, cilvēki ir spiesti to apgūt. Viens no visefektīvākajiem veidiem ir individuālā valodas apmācība, jo tās laikā pedagogs uzmanību vērš uz vienu skolēnu. Daudzveidīgo spēju teorijas pielietojums palīdz nodrošināt efektīvu nodarbību. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, vai pieaugušie ar daudzveidīgo spēju teorijas pielietojuma palīdzību individuālās valodas apmācības laikā var sekmīgi apgūt angļu valodas prasmes. Lai sasniegtu mērķi, tika veikta aprakstošā gadījuma izpēte. Pētniecības metode bija privātnodarbību vērošana, kas palīdzēja secināt, ka lingvistiskās un interpersonālās spējas tiek pielietotas visbiežāk. Lai gan daudzveidīgo spēju teorijas pielietojums individuālās valodas apmācībā ir laika ietilpīgs, šis process ir lietderīgs, jo uzlabo izglītojamā valodas prasmes, īpaši tad, kad uzmanība pievērsta vienam skolēnam. The worldwide use of the English language requires people to learn it. One of the most efficient ways is private teaching as the teacher focuses on one learner. The use of Multiple Intelligence theory helps to provide an effective lesson. The goal of the paper is to investigate whether the use of the MI theory in one-to-one lessons for adults can be successful for learning language skills of the English language. In order to reach the goal a descriptive case study was applied. The research tool was private classroom observation, enabled to conclude that linguistic and interpersonal intelligences were involved most frequently. The use of the MI theory in private teaching, though time-consuming, is useful in improving language skills, focusing on one learner’s case.