Show simple item record

dc.contributor.advisorVladimirska, Jeļena
dc.contributor.authorUlmane, Paula
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:10:24Z
dc.date.available2018-06-30T01:10:24Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other66017
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39089
dc.description.abstractPēdējo gadu laikā oficiālos ziņojumos un masu medijos tiek bieži atspoguļots, ka Francijas un Spānijas izglītības sistēmas šodien saskaras ar vairākiem izaicinājumiem, kas saistīti ar izglītības kvalitāti. Ņemot vērā, ka abās valstīs lielākā daļa ar izglītību saistītās problēmas parādījās, sākot ar 20.gs. beigām, tika uzdots jautājums par to, kādas izglītības problēmas pēdējo gadu laikā presē ietver diskursīvos momentus. Pētījuma mērķis ir izpētīt, pielietojot diskursa analīzi, kā kopš 80.-90. gadiem ir mainījušās ar izglītību saistītās problēmas franču un spāņu presē. Lai sasniegtu šo mērķi, tika veikta salīdzinošā analīze no diahroniskā un sinhroniskā aspekta.
dc.description.abstractAccording to the official reports and the media in recent years, the education system in France and Spain today is facing many challenges concerning its quality. Considering the fact that the majority of education issues in both countries emerged in the last decades of 20th century the question on today’s challenges of education forming discursive moments was raised. The aim of the research was to discover through discourse analysis how the challenges on education faced today in French and Spanish media have changed since the years 1980-90. In order to achieve the aim, the diachronic and synchronic approach was applied, which also included a contrastive analysis.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectdiskursa analīze
dc.subjectizglītība
dc.subjectdiskursīvie momenti
dc.subjectprese
dc.titleSalīdzinošā diskursa analīze no sinhroniskā un diahroniskā aspekta par izglītību franču un spāņu presē no 80.-90. gadiem līdz mūsdienām
dc.title.alternativeComparative synchronic and diachronic discourse analysis on education in French and Spanish media from 1980-90 to the present
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record