Show simple item record

dc.contributor.advisorVītiņš, Māris
dc.contributor.authorGrīvans, Gatis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:06:14Z
dc.date.available2018-07-02T01:06:14Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64624
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39589
dc.description.abstractBakalaura darbā tiek pētīta un aprobēta ilgtermiņa starppriekšmetu projektu metode, analizēts tās lietderīgums sadarbības un izziņas prasmju attīstībai. Darba mērķis - attīstīt projektu metodi par pamatisntrumentu programmēšanas pamatu mācīšanai vidusskolā, to aprobēt, analizējot pozitīvos aspektus un novēršot nepilnības.
dc.description.abstractThe present bachelor paper studies and approbates a method of long-term interdisciplinary projects, analyzes its utility for developing cognitive and collaborative skills. The aim of this paper is to develop the project method as a basic tool for teaching the basics of programming in a secondary school, to approbate it, analyzing positive aspects and eliminating deficiencies.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectprojektu metode
dc.subjectprogrammēšana
dc.subjectstarppriekšmetu saikne
dc.subjectradošums
dc.titleIzziņas un sadarbības prasmju attīstīšana, realizējot ilgtermiņa starppriekšmetu projektu – lietotnes izveide code.org vidē
dc.title.alternativeThe development of cognitive and collaborative skills through a long-term interdisciplinary project - creating an application in the Code.org environment
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record