Show simple item record

dc.contributor.advisorApse, Vineta
dc.contributor.authorBrambe, Sabīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:10:16Z
dc.date.available2018-07-02T01:10:16Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64878
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40030
dc.description.abstractMūsdienu patērētāji dod priekšroku zīmoliem, kuru vērtību sistēma ir tāda pat kā šo patērētāju. Viņi atzīst par labāku individualizētu pieeju sev, izklaidējošu saturu, kurā dalīties ar saviem kontaktiem, daudz vizuālās informācijas un emocionālus stāstus. Tāpēc bakalaura darba mērķis bija izpētīt, cik plaši IKEA izmanto retoriskos līdzekļus satura mārketinga tekstos IKEA tīmekļa lapā Apvienotajā Karalistē, lai izraisītu pozitīvu klientu atbildes reakciju. Tā kā IKEA tiek uzskatīts par satura mārketinga gigantu no IKEA Apvienotās Karalistes mājaslapas tika izvēlēti 20 raksti, kuri tika analizēti. Pētījuma rezultāti parādīja to, ka retoriskie līdzekļi tika izmantoti 83 reizes. Visizplatītākās bija metaforas, epiteti un aliterācijas. Galvenais mērķis to lietojumam bija – lasītāju izglītošana, zīmola atpazīstamības veicināšana un pārdošana.
dc.description.abstractToday, consumers prefer the brands that share the same values as they do. They prefer individualized treatment, entertaining content to share with their peers or lots of visuals and emotional stories. Therefore, the goal of the bachelor thesis was to examine how widely IKEA uses rhetorical figures in its content marketing texts in the IKEA web-page of the United Kingdom to generate a positive consumer response. IKEA has been claimed a content marketing giant, thus, 20 articles from IKEA UK homepage were selected for the analysis. Discourse analysis was applied as the empirical research method. The research results showed thatrhetorical devices were used 83 times, the most frequent ones being metaphors, epithets and alliterations. The main aims of their use were – to educate the target, brand awareness, and to sell.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectcontent marketing
dc.subjectIKEA
dc.subjectrhetorical devices
dc.subjectdiscourse analysis
dc.subjectfrequency analysis
dc.titleRetoriskie līdzekļi IKEA satura mārketinga tekstos
dc.title.alternativeRhetorical Devices in IKEA Content Marketing Texts
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record