Vienaudžu atgriezeniskās saites izmantošana lietišķās sarakstes mācīšanā augstskolā
Author
Pašinska, Olga
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Farneste, Monta
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Tā kā rakstu valodas pilnveide ir aktuāla tēma augstskolā, bija svarīgi uzzināt par vienaudžu atgriezeniskās saites īstenošanas efektivitāti darījumu vēstuļu apguvē. Uzmanība tika pievērsta lietišķai sarakstei angļu valodā, jo šim žanram ir svarīga loma cilvēku profesionālajā un ikdienas dzīvē. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, gadījuma izpēte tika izmantota kā galvenā pētniecības metode. Pētniecības dati tika iegūti ar pirms- un pēcaptaujām, pirms- un pēctestiem, ieskaitot kvalitatīvo un kvantitatīvo paraugu analīzes. Pētījumā piedalījās divdesmit četri pilna laika trešā semestra bakalaura studiju programmas studenti, kuri mācās angļu filoloģiju kādā universitātē Latvijā. Pētījuma rezultāti apstiprina, ka atgriezeniskās saites īstenošanas rakstīšanas nodarbībās augstskolā ietekmē pozitīvi darījumu vēstules rakstīšanas prasmes attīstību. Due to the reason that writing skills development is a topical issue in higher education, it was important to find out the effectiveness of the implementation of peer corrective feedback on business letter writing skills acquisition. The focus was put on a business letter, as this genre plays a vital role in people’s professional and everyday life. In order to reach the goal, a case study was chosen as a primary research method. The research data were collected via such collective tools as pre- and post-questionnaires, pre- and post-tests, including the quantitative and qualitative analysis of the samples. In the research participated 24 full-time second-years undergraduates majoring in English philology at a university in Latvia. The results of the research revealed that the application of peer corrective feedback in writing classes influences positively the development of business letter writing skills.