Browsing RPIVA / RTTEMA (1995-2016) by Author "Garjāne, Beatrise"
Now showing items 21-40 of 60
-
Mācību satura apguves organizācija dzejas mācīšanā literatūras stundās 12.klasē
Rozenkopfa, Aija (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
Mācību satura komponenta "Kultūrvide laikā un telpā" apguves organizācija mācību priekšmetā "Ekonomika" 10.-11. klasē
Ābeltiņa, Tatjana (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
Mācību satura organizācija literatūras stundās tēmā "Reālisms" 11. klasē mazākumtautību skolā
Skrebe, Ināra (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
Mācīšanās prasmju pilnveide 1.-4.klašu skolēniem dabaszinību apguvē Jūrmalas Alternatīvā skolā
Paisuma, Kristīne (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
Norvēģu valodas prasmju apguve sociālo tīklu lietojumā vidusskolā
Butručuka, Inga (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2017) -
Organizācijas kultūras attīstības veicināšana vidējās izglītības iestādē
Lukjanoviča, Jūlija (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
Pašregulācijas prasmju veidošanās 8./9. klasē audzinātāja stundās
Rundāne, Baiba (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015) -
Pašvērtējuma organizēšana 1. klases skolēniem mājturības un tehnoloģiju stundās
Balalaikina, Diāna (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
Patstāvības veicināšana 8.,9. klases skolēniem sadarbībā ar klases audzinātāju
Akerblūma, Laura (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
Patstāvības veicināšana pusaudžiem mācību stundās 7.klasē
Sala, Anna (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
Pedagoga profesionālās kompetences pilnveide darbam jaukta vecuma grupās pirmsskolā
Puķīte, Gundega (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
Pedagogu tālākizglītības organizācija skolās
Čuhnova, Dace (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
Pedagoģiskie nosacījumi tikumisko vērtību personificēšanās norisei 6.-7.klases skolēnos sociālo zinību stundās
Rezņikovs, Konstantīns (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015) -
Pirmsskolas izglītības iestādes un ģimenes sadarbības iespējas bērna adaptācijas periodā jaunākā pirmsskolas vecuma grupā
Šalkovska, Jūlija (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
Problēmu risināšanas prasmju veicināšana vēstures stundās 12. klasē
Štāle, Aija (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
Pusaudžu patstāvības veicināšana sadarbībā ar skolotāju
Šimpermane, Dina (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
Pusaudžu un pedagoga sadarbības veidošanās deju nodarbībās
Lāce, Aelita (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
Radošās domāšanas pilnveide 7.klases skolēniem vizālās mākslas stundās pamatsskolā
Moisejeva, Irina (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2017) -
Radošās domāšanas veicināšana literatūras stundās 12. klasē
Ozola, Diāna (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015) -
Radošo spēju attīstīšanās brīvajā spēlē Valdorfpirmsskolas jaukta vecuma (3 – 7 gadi) bērnu grupā
Saara, Justīne (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011)