Browsing RPIVA / RTTEMA (1995-2016) by Author "Tauriņa, Agrita"
Now showing items 21-40 of 68
-
Bērnu sociālās atstumtības mazināšanas iespējas sākumskolā
Straume, Karīna (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
Bērnu stāstītprasmes un radošā aktivitātes veicināšana
Gogoļeva, Janina (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
Četrgadīga, piecgadīga bērna skaņu izrunas attīstības sekmēšana rotaļās ar dziedāšanu
Kalve, Santa (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
Četrgadīgu, piecgadīgu bērnu vārdu krājuma paplašināšana un aktivizēšana dramatizācijas rotaļās
Groza, Elvita (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
Dabas novērojumu un praktisko darbību izmantošana 3-4 gadīga bērna dialoģiskās runas pilnveidei
Maļavko, Laila (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
Didaktiskās rotaļas vārdu krājuma paplašināšanai 3 - 4 gadus veciem bērniem
Seļikova, Ņina (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
Didaktiskās rotaļas – pirmsskolas vecuma bērnu vārdu krājuma pilnveides sekmēšanai
Skibicka, Anna (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
Jaunākā skolas vecuma bērnu pašapziņas sekmēšana folkloras kopas darbībā
Liepa, Dina (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2017) -
Lasītprasmes sekmēšana 5 - 6 gadu vecumā pirmsskolas izglītības iestādē
Fjodorova, Linda (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
Lasītprasmes veicināšana vecākā pirmsskolas vecuma bērniem
Ceriņa, Daiga (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
Latviešu valodas apguves sekmēšana pirmsskolas bērniem daudzvalodu vidē
Jēkabsone, Lauma (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
Latviešu valodas skaņu apguves sekmēšana 4-5 gadus veciem bērniem rotaļās un spēlēs
Jaksta, Anda (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015) -
Mīklu izmantošana piecgadīga, sešgadīga bērna gramatisko normu apguves sekmēšanā pirmsskolas izglītības iestādē
Ozola, Liene (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
Piecgadīga bērna lasītprasmes veicināšana rotaļās
Gelba, Gunita (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
Piecgadīgo bērnu vārdu krājuma paplašināšana un aktivizēšana rotaļās
Jēgere, Alita (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
Piecgadīgu bērnu dialogrunas pilnveide leļļu teātra spēlēšanā
Šņoriņa, Anastasija (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
Piecgadīgu, sešgadīgu bērnu dialogrunas veidošanās sižetu lomu rotaļās
Laurinaite, Signe (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
Piecgadīgu, sešgadīgu bērnu lasītprasmes sekmēšana rotaļās
Frīdenberga, Aiga (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
Piecgadīgu, sešgadīgu bērnu vārdu krājuma sekmēšanas attīstība dabas iepazīšanas procesā
Varekoja, Ilze (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
Piecu, sešgadīgu bērnu izziņas interešu sekmēšana par dabas saudzēšanu pirmsskolas izglītības iestādē
Brauere, Maija (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015)