Просмотр RPIVA / RTTEMA (1995-2016) по автору "Garjāne, Beatrise"
Отображаемые элементы 41-60 из 60
-
Rakstīšanas prasmju pilnveidošana angļu valodas stundās 10., 11. klasē
Auziņa-Gora, Zita (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2017) -
Resocializācijas veicināšana profesionālajā izglītībā ieslodzījuma vietās.
Jakušova, Nona (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
Skolēna identitātes attīstības veicināšana adaptācijas procesā 1.klasē
Saulīte, Mārīte (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
Skolēna pašcieņas un mācību vides mijsakarības izglītības iestādē laukos
Sīle, Svetlana (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
Skolvadības sistēmas „e-klase” izmantošanas vadība vispārējās vidējās izglītības iestādē
Sereda, Diāna (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
Spāņu valodas prasmes veidošanās desmitās klases skolēniem
Majore, Linda (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
Tekstveides prasmju pilnveide 9. klases skolēniem latviešu valodas mācību stundās
Krūmiņa, Zanda (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
Temata “Valoda un identitāte” apguves organizācija latviešu valodas stundās 12. klasē
Akmeņkalns, Augusts (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
Temata „Ceļošana” mācīšanas organizācija angļu valodas stundās 10.klasē
Pušpure, Sintija (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
Temata „Dabas procesi un parādību veidošanās” apguves organizācija ģeogrāfijas stundās 10. klasē
Bērtulsone, Līga (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
Temata „Pilsētas vides tēlojums Pāvila Rozīša, Aleksandra Čaka un „Elles ķēķa” autoru daiļradē” apguves organizācija literatūras stundās 12. klasē
Grīnberga, Zane (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
Temata „Simboli un zīmes” mācību procesa organizācija vizuālās mākslas stundās 10. klasē
Rolava, Agnese (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
Tēmas "J. Jaunsudrabiņš. Triloģija "Aija"" mācīšanas organizācija literatūras stundās 11. klasē
Rubene, Zane (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
Tēmas "Latvju raksti un zīmes" mācīšanās organizācija vizuālās mākslas stundās vidusskolā
Celmiņa, Baiba (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015) -
Tēmas ''Modernisms 20.gs. literatūrā Eiropā'' mācīšanas organizācija literatūras stundās 12.klasē
Reinfelde, Kristīne (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
Tikumisko vērtību veicināšanas pedagoģiskās iespējas 5 līdz 6 gadīgiem bērniem sadarbībā ar skolotāju pirmsskolā
Rudoviča, Iveta (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2017) -
Tolerances attīstības veicināšana profesionālās izglītības iestādēs
Vanaga, Vija (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
Valodas kompetences kvalitāte valsts centralizētajos eksāmenos latviešu valodā un literatūrā 2009./2010.m.g.
Kociņa, Arta (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
Veterinārmedicīnas speciālista karjeras attīstības plānošana un vadība profesionālās izglītības iestādē
Kupriša, Maira (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
Vērtību aktualizācija skolēnu un skolotāja diskusijā literatūras mācību procesā 12.klasē
Pauniņa, Gunta (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011)