Browsing RPIVA / RTTEMA (1995-2016) by Author "Tauriņa, Agrita"
Now showing items 41-60 of 68
-
Pirkstiņrotaļu izmantošana divgadīga bērnu runas attīstības aktivizēšanā
Lejniece, Santa (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
Pirkstiņrotaļu izmantošana jaunākā vecuma bērnu skaņu izrunas attīstības sekmēšanā
Ščitova, Līga (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
Pirkstu rotaļu izmantošana 1.5 - 3 gadus vecu bērnu runas attīstības sekmēšanai
Lukauska, Laura (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
Pirkstu rotaļu izmantošana 3 līdz 4 gadus vecu bērnu runas attīstības sekmēšanai
Lukauska, Laura (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
Pirkstu rotaļu izmantošana gramatiski precīzas runas veidošanā
Bardule, Zane (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
Pirkstu rotaļu un sadzīves praktisko darbību izmantošana 2 – 3 gadus vecu bērnu vārdu krājuma paplašināšanai
Arāja, Linda (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
Pirkstu rotaļu un sadzīves praktisko darbību plānošana un organizēšana runas attīstības aspektā
Grebežnika, Ilze (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
Pirmsskolas vecuma bērna dialogrunas attīstība rotaļās
Stangaine, Inga (RPIVA, 2014)Promocijas darba „Pirmsskolas vecuma bērna dialogrunas attīstība rotaļās” mērķis ir izpētīt pirmsskolas vecuma bērnu dialogrunas attīstības sakarības rotaļā, izveidot un empīriski pārbaudīt modeli mērķtiecīgai bērnu ... -
Pirmsskolas vecuma bērnu lasītprasmes apguves veicināšana rotaļā
Meldere, Iveta (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015) -
Pirmsskolēna vizuālo spēju pilnveide tēlotājdarbībā
Randoha, Antra (RPIVA, 2015) -
Rotaļas ar dziedāšanu skaņu izrunas kultūras attīstības sekmēšanai bērniem vecumā no 4 līdz 5 gadiem
Oļševska, Kristīne (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015) -
Rotaļas skaņu izrunas veicināšanai vecākajam pirmsskolas posmam
Broka, Santa (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
Rotaļas un spēles 4 - 5 gadu vecu bērnu dialogrunas veicināšanai
Prūse, Dace (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
Runas attīstīšana 3-4 gadus veciem bērniem
Krūmvēvere, Jolanta (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
Spēļu izmantošana 2-3 gadīgu bērnu runas prasmju sekmēšanai
Janberga, Laura (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
Trīsgadīgo un četrgadīgo bērnu dialogrunas attīstība sekmēšana rotaļās
Bidzāne, Nadežda (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015) -
Trīsgadīgu bērnu dialogrunas attīstības sekmēšana rotaļās
Olehno, Ruta (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015) -
Trīsgadīgu un četrgadīgu bērnu vārdu krājuma attīstības sekmēšana pirkstu rotaļās
Fursejeva, Natālija (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
Trīsgadīgu, četrgadīgu bērnu skaņu izrunas kultūras veidošanās pirkstiņrotaļās un rotaļās ar dziedāšanu
Putniņa, Evita (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
Vārdu krājuma paplašināšana rotaļnodarbībās
Šamo, Svetlana (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011)