Browsing RPIVA / RTTEMA (1995-2016) by Author "Purmale, Rasma"
Now showing items 1-20 of 67
-
1,5 – 3 gadus vecu bērnu adaptācija pirmsskolas izglītības iestādē un skolotāju un ģimenes sadarbības mijsakarības
Zauere, Sanita (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
1.5 līdz 3 gadus vecu bērnu veiksmīgas adaptācijas pirmsskolā nodrošināšanas iespējas sadarbībā ar ģimeni
Groskopfa, Tatjana (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
2-3 gadu vecu bērnu veiksmīgas adaptācijas nosacījumi pirmsskolā
Zaķe, Vizma (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
3-4 gadīgu bērnu emocionālās stabilitātes veicināšana ģimenes un pirmsskolas sadarbībā
Kauķe, Lolita (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
3-4 gadīgu bērnu pašvērtējuma veicināšana sižetu lomu rotaļā
Krieviņa, Dzintra (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
3-4 gadus vecu bērnu izziņas motivācijas sekmēšanas iespējas darbībās ar krāsām
Kalcenava, Lelde (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015) -
Adaptācija pirmsskolas izglītības iestādē
Pavloviča, Daiga (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015) -
Agresivitātes mazināšanas iespējas pirmsskolas vecuma bērniem
Petrovska, Mārīte (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
Bērna agresivitātes novēršanas iespējas pirmsskolā sadarbībā ar ģimeni
Bogdanova, Irina (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015) -
Bērna drošības un piederības izjūtas veidošanās adaptācijas procesā pirmsskolā
Gurtiņa, Vineta (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
Bērna emocionālās attīstības pamatnosacījumi ģimenē un pirmsskolā
Guka, Andra (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
Bērna emocionālās labsajūtas nodrošināšanas iespējas pirmsskolā sadarbībā ar ģimeni
Grīnfelde, Kristīne (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015) -
Bērna labsajūtas nodrošināšanas iespējas pirmsskolas izglītības iestādē
Solovjova, Ilze (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
Bērna pašapziņas veidošanās un attīstības iespējas pirmsskolā
Caune, Dace (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
Bērna runas attīstības iespējas 3-4 gadus veciem bērniem
Vēliņa, Liene (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
Bērna saskarsmes prasmju attīstības veicināšanas iespējas sižeta lomu rotaļā
Ļebedeva, Jeļena (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015) -
Bērna saskarsmes un sadarbības prasmju savstarpēja mijsakarība
Ņeplehtoviča, Ņina (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015) -
Bērna uzvedības izmaiņas ietekmējošie faktori diennakts grupā pirmsskolā.
Rende, Gunita (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
Bērna veiksmīga adaptācija pirmsskolā – pamatnosacījums pirmsskolas un ģimenes sadarbība
Ļahovska, Ērika (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
Bērnu adaptācija pirmsskolas izglītības iestādē
Usa, Inese (Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2015)